۱۳ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۵۱

فرمانده انتظامی شرق استان تهران:

۶۶درصدپرونده ها در کلانتری های شرق استان تهران به سازش ختم می شود

۶۶درصدپرونده ها در کلانتری های شرق استان تهران به سازش ختم می شود

ورامین- فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: در کلانتری‌ها با تعیین مشاور و راهنمای پلیس آموزش دیده ۶۶ درصد معادل ۱۰ هزار پرونده به صلح و سازش منجر شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار دلاور القاصی مهر در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه ۱۳ مهرماه ورامین طی سخنانی ضمن تقدیر از خدمات سپاه در حمله وعده صادق ۲ گفت: رژیم صهیونیستی با حمله وعده صادق ۲ فهمید ایران اسلامی با سایر کشورها تفاوت دارد.

وی سپس به برنامه‌های هفته فراجا اشاره کرد و گفت: در این هفته بیش از ۵۰ برنامه در شرق استان تهران اجرا می‌شود.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران افزود: خودروهایی که بدون دستور قضائی توقیف شده‌اند و با جریمه‌های اعتراضی با اعطای تخفیف در این هفته آزاد خواهند شد و مراکز ترخیص و پلیس امنیت و تعویض پلاک با اضافه کاری ویژه در خدمت مردم خواهد بود و در پلیس نظام وظیفه نیز برای راهنمایی و حل مشکلات در خدمت شهروندان خواهند بود.

القاصی مهر تصریح کرد: بیش از ۱۲۰ مأموریت در شبانه روز در پلیس انجام می‌شود و در این خصوص در حوزه سرقت ۳۴ درصد کاهش داشته ایم و اولین استان در سطح کشور در این مورد بوده ایم و در بحث تصادفات درون و برون شهری کاهش ۵ درصدی و در تصادفات فوتی ۴۷ درصد کاهش ثبت شده است.

وی ادامه داد: در برخورد و دستگیری با قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر ۲۱ درصد افزایش و رشد انجام شده است و در خصوص برخورد با اراذل و اوباش نیز با تلاش شبانه روزی توانسته‌ایم از بروز ناهنجاری‌ها با قاطعیت جلوگیری کنیم و در کلانتری‌ها با تعیین مشاور و راهنمای پلیس آموزش دیده ۶۶ درصد (۱۰ هزار پرونده) به صلح و سازش منجر شده است.

کد خبر 6246311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha