۱۳ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۰۳

امام جمعه بندرعباس:

عملیات وعده صادق ۲ ضربه سنگینی‌ به‌ صهیونیست‌ها وارد کرد

عملیات وعده صادق ۲ ضربه سنگینی‌ به‌ صهیونیست‌ها وارد کرد

بندرعباس- امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه عملیات وعده صادق برکات زیادی در سطح‌ بین‌المللی برای امت اسلام به ارمغان آورد، گفت: عملیات وعده صادق۲ضربه سنگینی‌ به‌ صهیونیست‌ها وارد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمد عبادی‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بندرعباس، ضمن تجلیل از شهید سید حسن نصرالله به عنوان شهید قدس و مقاومت، بر اهمیت تقوای الهی و دشمن‌شناسی تاکید کرد و افزود: شناخت دشمن از ویژگی‌های اهل تقوا است. پیروزی‌های اخیر رزمندگان اسلام و ضربات سنگینی که به رژیم صهیونیستی وارد کرد حماسه‌ای بزرگ و دشمن‌شکن است.

وی به نقش نیروهای مسلح و همکاری آن‌ها با وزارت دفاع و ارتش جمهوری اسلامی در این پیروزی‌ها اشاره کرد و گفت‌: دستاوردهای عملیات "وعده صادق ۲" بسیار زیاد بود از جمله تخریب برنامه‌های رسانه‌ای دشمن و تقویت جبهه مقاومت و همچنین رژیم صهیونیست بزرگترین ضربه‌ای که تا کنون دریافت نکرده بود از رزمندگان اسلام دریافت کرد.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده به نقش نیروی انتظامی در تأمین امنیت و نظم جامعه اشاره و از تلاش‌های آن‌ها قدردانی کرد و گفت: نیروهای انتظامی در همه ابعاد جامعه حضور دارند و امنیت امروز در کشور و استان یک نعمت بزرگ است و نیروی انتظامی نقش مهمی در برقراری آن در جامعه دارد.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به مشکلات روستاییان و ضرورت توجه به توسعه زیرساخت‌ها در روستاها، خواستار توجه ویژه به روستاها برای کاهش مهاجرت به شهرها و ایجاد اشتغال در روستاها شد.

کد خبر 6246321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha