۱۳ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۱۸

استاد حوزه علمیه قم:

وعده صادق ۲ موجب شگفتی دشمنان از اقتدار جمهوری اسلامی شده است

وعده صادق ۲ موجب شگفتی دشمنان از اقتدار جمهوری اسلامی شده است

قم- استاد حوزه علمیه قم گفت: وعده صادق ۲ موجب شگفتی و تعجب دشمنان از قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی شده است و قلوب آزرده ملت‌های ستم دیده مسلمان را التیام داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی نظری منفرد پیش از ظهر جمعه در دفتر آیت الله نوری همدانی اظهار کرد: حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح به سرزمین‌های اشغالی در رسانه‌ها جهان بسیار منعکس و گسترده شده است.

استاد حوزه علمیه قم بیان کرد: وعده صادق ۲ موجب شگفتی و تعجب دشمنان از قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی شده است و قلوب آزرده ملت‌های ستم دیده مسلمان را التیام داد.

وی ابراز کرد: امروز که به لحاظ نظامی و تسلیحات به بازدارندگی رسیده‌ایم، نشان از یاری رساندن خدای متعال به جبهه حق دارد.

حجت الاسلام منفرد اذعان کرد: رژیم صهیونیستی روزگاری خود را قدرت بلامنازع منطقه می‌دانست و فلسطینی‌ها به تنهایی و با سنگ با این رژیم مقابله می‌کردند، اما امروز کشورهای حامی مقاومت به شمول ایران و لبنان و عراق و سوریه و یمن اسرائیل را احاطه کرده‌اند.

استاد حوزه علمیه قم گفت: امروز با استناد بر آیات قرآن امت اسلام دژهای مستحکم صهیونیسم و یهود را درهم شکسته‌اند و این جانیان بی حیثیت شده‌اند و رعب و وحشت به دلشان افتاده است.

وی ادامه داد: این رعب و وحشت‌های یهودیان و جنایتکاران عالم یکی از جنود الهی است و مسلمانان به دستور خداوند در مقابل ظالمان ایستادگی خواهند کرد.

حجت‌الاسلام نظری منفرد عنوان گرد: دشمنان اسلام از اتحاد مسلمانان وحشت دارند و علی‌رغم اینکه دشمنان همواره در صدد ایجاد اختلاف در میان مسلمین بوده‌اند اما اینک اسرائیل با اتحاد مسلمین از تمامی جهات محاصره شده است.

استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: جنایات یهودیان و صهیونیسم با تبعیت از آیات قرآن کریم به جایی نخواهد رسید و به زودی شاهد اضمحلال و نابودی آنان خواهیم بود.

وی ادامه داد: آمریکا تصور می‌کرد با شهادت سردار سلیمانی ماجرای مقاومت خاتمه پیدا می‌کند، اما نمی‌دانست که جبهه مقاومت مملو از سردار سلیمانی‌ها است.

استاد حوزه علمیه قم اظهار کرد: رفتار آنانی که در مقابل جنایت‌های رژیم صهیونیستی و موالی‌اش سکوت می‌کنند، قابل تحمیل نیست و هر کشوری که با آمریکا وارد دوستی شد به سرنوشت شکست مبتلا شده است.

حجت‌الاسلام نظری منفرد یادآور شد: جنگ حق و باطل سختی‌ها و شهید دادن‌ها دارد اما امتیاز رزمندگان اسلام در این است که خداوند حامی و پشتیبان آنان است.

کد خبر 6246338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha