۱۳ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۴۷

امام جمعه لواسان:

سرنوشت نهایی جنگ جز نابودی و اضمحلال صهیونیست ها نخواهد بود

سرنوشت نهایی جنگ جز نابودی و اضمحلال صهیونیست ها نخواهد بود

شمیرانات- امام جمعه لواسان گفت: ما اطمینان داریم، سرنوشت نهایی این جنگ جز نابودی و اضمحلال صهیونیست‌ها چیز دیگری نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اکبر ایمانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته لواسان طی سخنانی صهیونیست‌ها را بازنده مطلق جنگ با غزه دانست و گفت: صهیونیست‌ها نه توانستند، گروگان‌ها را آزاد کنند و نه رهبران حماس را دستگیر کنند.

وی گفت: رژیم صهیونیستی چاره‌ای جز گسترش میدان جنگ نداشت و لازم بود، این رژیم جایی متوقف شود و اگر اقدام قاطع و عملیات وعده صادق ۲ انجام نمی‌شد، دشمن هر روز گستاخ‌تر می‌شد.

امام جمعه لواسان ادامه داد: اما وعده صادق ۲ آمریکا و صهیونیست‌ها و فرانسوی‌ها و دیگر حامیان آنها را متحیر کرد، موشک‌های ایران بدون مانع به پایگاه‌های دشمنان برخورد کرد و به اذعان خود صهیونیست‌ها ۲۰ الی ۳۰ فروند جنگنده «اف ۳۵» ساقط شد، که هرکدام سه میلیارد دلار ارزش دارد و علاوه بر آنها برخی پایگاه های هوایی صهیونیست‌ها نابود شد.

وی به عمق استراتژیک ایران و جبهه مقاومت اشاره کرد و گفت: اگر ما این عمق استراتژیک را نداشتیم و این پشتیبانی و حمایت از جبهه مقاومت انجام نمی‌شد، امروز مشکلات فراوانی را شاهد بودیم.

ایمانی گفت: یمنی‌ها امروز در منطقه با موشک‌ها و پهپادها دشمن را هدف قرار می‌دهند، کاری که مقاومت عراق، حزب الله لبنان و حماس انجام می‌دهند، کاری نیست که دیروز یا امروز انجام شده باشد، همین ۵۰۰ کیلومتر تونل که در غزه ایجاد شده است، کار کمی نیست و از سال ۲۰۰۲ نیروهای مقاومت در این زمینه توانمند شدند.

وی افزود: طوفان الاقصی تمام معادلات منطقه را برهم زد، جنگ فعلی هم برای جبهه مقاومت و هم برای صهیونیست‌ها جنگ مرگ و حیات است، یا باید اسرائیل از ریشه خشکانده شود و یا جنگ تداوم یابد.

خطیب جمعه لواسان با بیان این که امروز قدرت ایمان جبهه مقاومت و انسجام این جبهه اجازه نمی‌دهند، آب خوش از گلوی امریکایی‌ها پایین رود، گفت: ما اطمینان داریم، سرنوشت نهایی این جنگ جز نابودی و اضمحلال صهیونیست‌ها چیز دیگری نخواهد بود.

کد خبر 6246367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha