۱۳ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۴۹

امام جمعه پارسیان:

راهبرد محور مقاومت نابودی قطعی و کامل رژیم صهیونیستی است

راهبرد محور مقاومت نابودی قطعی و کامل رژیم صهیونیستی است

بندرعباس- امام جمعه پارسیان گفت:راهبرد محور مقاومت نابودی قطعی و کامل رژیم صهیونیستی است رژیم صهیونیستی به تدریج با جمع کردن یهودیانی از گوشه گوشه دنیا شکل گرفته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام و المسلمین جواد اسماعیل نیا در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به آیه ۱۹۱ سوره بقره اظهار کرد: اسلام دین رحمت است دین صلح و سازش است اما همین اسلام به مسلمانان دستور می‌دهد آنگاه که مشرکان، مسلمان را شکنجه دادند، از وطن آواره کردند، به قتل رساندند و فتنه انگیزی کردند هر جا آنها را یافتید، آنها را گردن بزنید.

وی افزود: بر اساس این آموزه قرآنی، جامعه اسلامی باید با صلابت و قاطعیت در مقابل دشمن جانی قد علم کند و آنها را سر جایش بنشاند اما متأسفانه در خیلی از کشورهای اسلامی شاهد عمل به این امر پروردگار نیستیم.

امام جمعه شهرستان پارسیان با اشاره به شهادت رهبر مجاهد حزب الله سید حسن نصرالله و حمله بی‌نظیر موشکی ایران به رژیم صهیونیستی بیان کرد: شهادت هنر مردان خداست برای سید مجاهد و پرچمدار مقاومت که بیش از ۳۰ سال شب و روز در جهاد فی سبیل الله بود خاتمه‌ای به غیر از شهادت تصور نمی‌شد.

وی افزود: سید حسن نصرالله و حزب الله لبنان حق عظیمی بر همه امت اسلام و همه مردم عالم دارند چرا که سال‌ها در مقابل شرورترین پدیده تاریخ بشر یعنی صهیونیزم ایستادند تا بقیه مردم در آرامش باشند.

وی ادامه داد: داغ او سنگین است و یادآور داغ مالک اشتر برای امام علی علیه السلام و داغ حضرت عباس علیه السلام برای امام حسین علیه السلام است اما سنت الهی انتقام از مجرمان است و خون این شهید عزیز این انتقام را سرعت خواهد بخشید و تاریخ نشان داده است که پرچم فرماندهان حق به زمین نمی‌ماند و هزاران نصرالله پرچم او را بر می‌دارند.

امام جمعه پارسیان گفت: بعد از تجاوزهای مکرر رژیم صهیونیستی و یک دوره خویشتنداری ایران، صدها موشک بالستیک سپاه پاسداران مثل ابابیل تل‌آویو را به جهنم تبدیل کرد وپایگاه‌های مهم نظامی آنها را به آتش کشید.

این استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: اصابت بیش از ۹۰ درصد موشک‌ها به اهداف و عبور از پدافند چند لایه اسرائیلی آمریکایی به دنیا نشان داد که ایران دست برتر را دارد و با وجود همکاری قدرتمندان زورگوی دنیا با اسرائیل اگر بخواهیم در یک شب تمام شهرها و تأسیسات نظامی و اقتصادی صهیونیست‌ها را شخم خواهیم زد.

وی تاکید کرد: ما با وعده صادق ۲ تصمیم داشتیم آمریکا و رژیم صهیونیستی را شیر فهم کنیم که با دم شیر بازی نکنند.

حجت الاسلام اسماعیل نیا گفت: راهبرد محور مقاومت نابودی قطعی و کامل رژیم صهیونیستی است رژیم صهیونیستی به تدریج با جمع کردن یهودیانی از گوشه گوشه دنیا شکل گرفته است و به تدریج و با مهاجرت معکوس به زودی از بین خواهد رفت.

وی خاطرنشان کرد: بعد از طوفان الاقصی و وعده صادق اسرائیل مثل خودرویی ترمز بریده در سراشیبی سقوط به ته دره است.

کد خبر 6246375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha