۱۳ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۵۸

امام جمعه قم:

مسئولان محور مقاومت هوشیار باشند/ شهید نصرالله معمار محور مقاومت

مسئولان محور مقاومت هوشیار باشند/ شهید نصرالله معمار محور مقاومت

قم- امام جمعه قم گفت: مسئولان محور مقاومت باید هوشیار باشند و فریب جنگ روانی و دشمنان را نخورند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله اعرافی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر مقدس قم که در مصلای این شهر برگزار شد، اظهار کرد: نیروهای مسلح نقش ویژه‌ای در ایجاد و حفظ امنیت کشور دارند و عملیات وعده صادق ۲ حماسه‌ای عظیم و شکوهمند بود.

امام جمعه قم بیان کرد: وعده صادق ۲ اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به رخ رژیم صهیونیستی، آمریکا و تمام جهان کشید و نشان داد که مقتدرانه در مقابل زورگویان عالم می‌ایستیم.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور ابراز کرد: شهید سید حسن نصرالله در دوران دبیر کلی حزب الله لبنان انقلابی عظیم در منطقه ایجاد کرد و ولایت مداری و تبعیت از ولایت فقیه در اخلاق و سیره ایشان متجلی بود.

عضو فقهای شورای نگهبان تصریح کرد: شهید سید حسن نصرالله با نیروی ایمان و تبعیت از ولایت حزب الله لبنان را اوج اقتدار رساند و او امروز معمار محور مقاومت است.

عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: شهید نصرالله با مجاهدت و قدرت ایمان توانست پرچم اسلام و اقتدار را در منطقه به اهتزاز در بیاورد و محور مقاومت را به اوج عزت و اقتدار برساند.

آیت الله اعرافی ادامه داد: مبارزه به تروریسم از دستاورهای عظیم شهید نصرالله است و دشمن این را باید بداند که سید مقاومت همواره زنده است و راه و سیره او با قوت بیشتری ادامه دار خواهد بود.

امام جمعه قم اذعان کرد: حزب الله به زودی خود را بازسازی می‌کند و با قدرت و اقتدار مضاعفی پا به میدان خواهد گذاشت.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور گفت: در جنگ روانی و شناختی دشمن همواره باید پیرو ولی فقیه زمان باشیم و با شجاعت در مقابل تحریفات و کذب‌های دشمن و توطئه‌های آنان بایستیم.

عضو فقهای شورای نگهبان افزود: مسئولان محور مقاومت باید هوشیار باشند و در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستادگی و در برابر وقوع آنها ممانعت کنند و فریب جنگ روانی آنان را نخورند.

آیت الله اعرافی خاطرنشان کرد: نیروهای مقاومت و نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره با اتکا به نیروی ایمان، خداوند و پیروی از ولایت می‌تواند در برابر دسیسه‌های دشمن فائق شود و به پیروزی نهایی برسد.

کد خبر 6246396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha