۱۳ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۵۶

امام جمعه مشگین‌شهر:

ترور فرماندهان مقاومت نشان از خوی درندگی رژیم صهیونیستی است

ترور فرماندهان مقاومت نشان از خوی درندگی رژیم صهیونیستی است

مشگین‌شهر- امام جمعه مشگین‌شهر گفت: ترور فرماندهان مقاومت نشان از خوی ددمنشانه و درندگی و وقاحت تمام رژیم نامشروع صهیونیستی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا باوقار در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به عملیات غرور آفرین «وعده صادق ۲» و پاسخ قاطع و دندان شکن جمهوری اسلامی ایران به دشمن جنایتکار صهیونیستی اظهار کرد: کشتار مردم بی گناه غزه و لبنان و ترور «سید حسن نصرالله» و ترور فرماندهان مقاومت و «شهید نیلفروشان» نشان از خوی ددمنشانه و درندگی و وقاحت تمام رژیم نامشروع صهیونیست است.

وی با بیان اینکه این خوی درندگی رژیم سفاک اسرائیل بعد از جریان طوفان الاقصی در جامعه باید تبیین شود، افزود: «سید حسن نصر الله» رهبر شجاع و دانشمند جهان عرب بود و پاداش او جز شهادت چیز دیگری نبود و به معنای دقیق کلمه مجاهد فی سبیل الله بود.

امام جمعه شهرستان مشگین‌شهر با بیان اینکه شهادت یکی از زیباترین ارزش الهی و ملکوتی است، تصریح کرد: زندگی شرافتمندانه سیدالشهدا حماسه کربلا را به وجود آورد و مردم نباید در برابر ظلم حاکمان بی تفاوت باشند چرا که کارزار میان جبهه حسینی (ع) و یزیدی همیشگی است و جبهه حسینی جبهه حق و مبارزه با ظلم در مقابل جبهه انحراف و ظلم و باطل است.

خطیب نماز جمعه در پایان ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و تبریک کسب رتبه برتر کشوری فرماندهی انتظامی و خسته نباشید به مجموعه خدوم در راستای نظم و امنیت در شهرستان خاطرنشان کرد: وجود نیروی انتظامی وجودی مهم و ضروری و الگوی ولایتمداری است و بخش بسیار مهم امنیت ما مرهون تلاش‌های نیروی انتظامی است.

وی افزود: صیانت از فرهنگ جامعه به خصوص در حوزه عفاف و حجاب، مقابله جدی با انواع مختلف آسیب‌های اجتماعی، تربیت نیروی انسانی در پادگان از اقدامات خوب و ارزشمند نیروی انتظامی است که جای قدردانی دارد.

کد خبر 6246405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha