۱۳ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۵۵

امام جمعه دیر:

مکتب شهید سید حسن نصرالله از بین نمی‌رود

مکتب شهید سید حسن نصرالله از بین نمی‌رود

بوشهر- امام جمعه دیر گفت: سید حسن نصرالله یک راه و مکتب است و راه و مکتب او جهانی شده و ادامه پیدا خواهد کرد و با بمب از بین نمی رود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه‌های نمازجمعه بندر دیر، اظهار داشت: دشمن صهیونیستی برای سست کردن اراده ملت ما بعد از عملیات وعده صادق ۲، تهدید کرد و جسارت را به آنجا رساند که امام امت ما را هم تهدید می‌کند.

وی با اشاره به اقامه نمازجمعه امروز تهران به امامت رهبر فرزانه انقلاب، بیان کرد: امروز امام و امت به میدان آمده‌اند. مؤمنین در مقابل جنگ تبلیغاتی دشمن نه تنها نباید اراده شأن سست شود بلکه باید با اراده آهنین به میدان بیایند.

حسینی با بیان اینکه امروز تهدید دشمن به فرصتی بزرگ تبدیل شده است، ادامه داد: مردم ایران از سراسر کشور برای تجلیل سید حسن نصرالله این مجاهد فی سبیل الله آمده‌اند و از طرفی به دشمن اعلام می‌کنند که در کنار امام هستند.

امام جمعه دیر یادآور شد: امام و رهبر ما همان‌گونه که در زمان جنگ در جبهه‌ها حضور داشت، امروز هم با همان اراده پولادین در مقابل تهدیدهای دشمن به صحنه آمده است.

وی با تبریک روز فراجا، گفت: پلیس در عرصه‌های مختلف حضور فعال دارد و هر روز در دفاع از مرزها و امنیت ما و مبارزه با تروریست‌ها جان خود را فدا می‌کند.

خطیب نمازجمعه دیر با اشاره به شعار امسال هفته فراجا مبنی بر "پلیس هوشمند و مردم قانون مدار"، خاطرنشان کرد: در کنار خدمات ارزنده نیروی انتظامی، مردم هم قانون را رعایت کنند که جامعه‌ای امن داشته باشیم. بهترین نعمت امنیت است و مسئولیت نیروی انتظامی هم برقراری همین امنیت است.

وی با گرامیداشت روز نیروی دریایی سپاه و سالروز حماسه سردار شهید نادر مهدوی و همرزمان شهیدش در مقابله مستقیم با نیروهای آمریکایی در خلیج فارس، بیان داشت: نیروی دریایی سپاه مقتدرانه در منطقه و سراسر خلیج فارس در مقابل دشمنان ما قد علم کرده و عرصه را بر آنها تنگ کرده است.

حسینی با اشاره به سالروز عملیات طوفان الاقصی، گفت: این عملیات هیمنه و اقتدار رژیم صهیونیستی را در ابعاد مختلف اطلاعاتی، نظامی و امنیتی در هم شکست.

وی افزود: بعد از گذشت ۷ دهه از اشغال فلسطین و مظلومیت این ملت، در عملیات طوفان الاقصی بزرگ‌ترین ضربه و شکستی غیرقابل ترمیم بر رژیم صهیونیستی وارد شد.

حسینی یادآور شد: بعد از گذشت یکسال از عملیات طوفان الاقصی، رژیم صهیونیستی با وجود محاصره غذایی و دارویی مردم غزه و به شهادت رساندن بیش از ۴۰ هزار انسان بی گناه، به هیچیک از اهداف خود در جنگ غزه نرسیده است.

وی با بیان اینکه سید حسن نصرالله مجاهدی کبیر و پرچمدار مقاومت در منطقه و رهبر سیاسی حزب الله بود، عنوان کرد: نتانیاهو، این خبیث جلاد و آدم کش احساس کرد یکی از عوامل ناکامی او در جنگ غزه، وجود حزب الله و دبیرکل مجاهد فی سبیل الله آن است، لذا با ۸۵ تن بمب سنگرشکن با جنایتی بزرگ این شخصیت را از جهان اسلام و ملت لبنان گرفت که واقعاً حادثه تلخی بود و ما عزادار شدیم.

امام جمعه دیر تاکید کرد: اگرچه شخصیت بزرگی را از دست دادیم، ولی سید حسن نصرالله یک راه و مکتب بود و راه و مکتب او ادامه پیدا خواهد کرد چرا که فکر و اندیشه با بمب از بین نمی‌رود. اندیشه سید حسن نصرالله و مقاومت و مبارزه با رژیم صهیونیستی و تنفر از این رژیم و دفاع از مظلومان جهانی شده است.

وی ادامه داد: امروزه در دانشگاه‌های آمریکا و آلمان و فرانسه و همه جا شعار دفاع از مظلوم و مبارزه با ظالم بر سر زبان هاست و راه سید حسن نصرالله در جهان بویژه جهان اسلام ادامه پیدا خواهد کرد و حزب الله محکم‌تر به مقاومت خود ادامه خواهد داد.

حسینی گفت: جبهه مقاومت امروز در کنار حزب الله است و ملت مسلمان لبنان و حزب الله لبنان تنها نیستند و کوبنده‌تر از گذشته با رژیم صهیونیستی مبارزه خواهند کرد.

وی با اشاره به عملیات وعده صادق ۲، ابراز کرد: در این عملیات چنان ضربه کاری بر رژیم صهیونیستی وارد شد که نه تنها نتانیاهو و رژیم صهیونیستی بلکه حامیان آنها هم ترسیدند.

خطیب نمازجمعه دیر با تقدیر از مقام معظم رهبری، سپاه، ارتش، وزارت دفاع، رئیس جمهور و اعضای شورای امنیت ملی ایران، بیان داشت: امیدواریم این عملیات درسی به رژیم صهیونیستی داده باشد که دست از پا خطا نکند.

وی با بیان اینکه در عملیات وعده صادق ۲ مراکز راهبردی و پایگاه استقرار هواپیماهای پیشرفته رژیم صهیونیستی و مراکز اطلاعاتی و جاسوسی این رژیم در هم کوبیده شد، گفت: همزمان عملیات سایبری بر روی سامانه‌های پدافندی دشمن انجام شد.

حسینی تاکید کرد: عملیات وعده صادق ۲ به دشمن نشان داد اگر ایران خویشتن‌داری و چند روزی صبر استراتژیک می‌کند، نشانگر ضعف نیست. هر وقت فرمانده کل قوا اراده کند دشمنان ما سرکوب خواهند شد.

وی عنوان کرد: اگر رژیم صهیونیستی دست از پا خطا کند، عملیات بعدی کوبنده‌تر خواهد بود و تمام زیرساخت‌های آنها مورد هدف قرار می‌گیرد.

امام جمعه دیر یادآور شد: دشمن دنبال کشتار است و می‌خواهد لبنان را مانند غزه با خاک یکسان کند ولی باید بداند بعد از گذشت یک سال در غزه هیچ غلطی نتوانسته بکند و حزب الله هم مانند حماس پایدار می‌ماند و خواب‌های رژیم صهیونیستی تعبیر نخواهد شد.

وی در پایان خواستار مشارکت مردم در زمینه کمک‌های مالی به مردم لبنان شد.

کد خبر 6246455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha