۱۳ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۴۶

امام جمعه شفت:

آمریکا حامی و شریک اصلی رژیم صهیونیستی در اقدامات تروریستی است

آمریکا حامی و شریک اصلی رژیم صهیونیستی در اقدامات تروریستی است

شفت- امام جمعه شفت با اشاره به جنایات اسرائیل در غزه و لبنان گفت: آمریکا حامی و شریک اصلی رژیم صهیونیستی در اقدامات تروریستی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین احمد حکیمی گیلانی در خطبه‌های نماز جمعه امروز شهرستان شفت با بیان اینکه نصرت و یاری به مؤمنان وعده خداوند متعال است، اظهار کرد: کسانی که در راه خدا جهاد و تلاش می‌کنند خداوند در همه زمینه‌ها آنها را یاری می‌کند و در این راه ذره‌ای نباید شک داشته باشیم.

امام جمعه شفت به بیان ابعاد مختلف جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار مردم بی گناه غزه و لبنان و ترور فرماندهان جبهه مقاومت اشاره کرد و گفت: این اقدام وحشیانه با موشک‌های آمریکایی و حمایت مستقیم سیاسی و امنیتی استکبار جهانی صورت گرفته و آمریکا حامی و شریک اصلی رژیم صهیونیستی در این اقدام تروریستی است.

حکیمی با یادآوری این مطلب که شهادت سید حسن نصرالله ضربه محکمی از سوی رژیم صهیونیستی به جبهه مقاومت وارد کرد، بیان کرد: رژیم مفلوک صهیونیستی سعی کرد با این گونه اقدامات جنایتکارانه و ناجوانمردانه و بهره گیری از ظرفیت رسانه نشان دهد که می‌خواهد نظم نوین جهانی را به لحاظ برخورداری از تکنولوژی نشان دهد اما راه به جایی نخواهد برد.

امام جمعه شفت با اشاره به عملیات وعده صادق ۲ گفت: امروز همه مسلمانان بعد از حملات دلاورانه و قهرمانانه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به ویژه بازوی قدرتمند امامت و ولایت یعنی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که قلب سرزمین‌های اشغالی و تلاویو و حیفا و شهرک‌های اشغالی را مورد هدف و اصابت قرار داد و ضربه‌ای سهمگین بر مراکز نظامی، راداری و امنیتی رژیم موقتی و منحوس صهیونیستی زد، خوشحال شده‌اند.

وی در ادامه با بیان اینکه اکثر قدرت‌های نظامی دنیا به ویژه آمریکا اعتراف کرده‌اند که اکثر موشک‌های ایران به هدف اصابت کرده است، افزود: نباید به برخی تبلیغات وارونه و خبیثانه برخی افراد و گروه‌ها در فضاهای مجازی و غیرمجازی که می‌گویند اتفاقی رخ نداده، توجه کرد زیرا ۹۰ درصد موشک‌ها به هدف اصابت کرده است و این نشان از صلابت و قدرت دفاعی و نظامی جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه شفت با بیان اینکه وعده صادق ۲ کشورهای دنیا به ویژه آمریکا را حیرت زده کرد، گفت: این کشورها فکرش را نمی‌کردند که با این حجم از استحکامات پدافندی اسرائیل این قدر ضربه پذیر باشد و گنبد آهنین نتواند جلوی موشک‌های ایران را بگیرد اما دیدیم که این اتفاق افتاد و هیمنه منحوس رژیم صهیونیستی شکسته شد.

کد خبر 6246463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha