۱۳ مهر ۱۴۰۳، ۲۲:۵۳

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان:

امداد به ۴ حادثه رانندگی در استان سمنان/۱۵ نفر مصدوم شدند

امداد به ۴ حادثه رانندگی در استان سمنان/۱۵ نفر مصدوم شدند

سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از امداد رسانی به چهار حادثه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: این حوادث در مجموع ۱۵ مصدوم بر جای گذاشت.

حسین درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، بابیان اینکه امدادگران هلال احمر استان سمنان طی روز جمعه به حادثه حادثه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان رسیدگی کردند، ابراز داشت: این حوادث مصدومیت ۱۵ نفر را در پی داشته است.

وی بابیان اینکه در مهمترین رویداد کیلومتر ۲۸ محور سمنان_فیرزوکوه یک خودرو سمند با سواری پراید با یکدیگر برخورد کردند، افزود: امدادگران شهدای سرخه به هفت مصدوم این حادثه رسیدگی و با همکاری اورژانس آنها را به مراکز درمانی انتقال دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه تصادف دنا و پژو ۴۰۵ کیلومتر ۱۲ محور ایوانکی_شریف آباد دیگر حادثه مهم استان را رقم زد، ابراز داشت: این حادثه چهار مصدوم بر جای گذاشته است.

درخشان بابیان اینکه تصادف سمند و پژو ۴۰۵ کیلومتر ۴۳ محور سمنان_دامغان امدادگران را به محل حادثه فراخواند، تصریح کرد: تنها مصدوم حادثه توسط هلال احمر به مراکز درمانی انتقال یافت.

وی بابیان اینکه واژگونی کوییک کیلومتر ۴۵ محور شاهرود_میامی دیگر حادثه‌ای که امدادگران در آن حضور داشتند، افزود: این حادثه سه مصدوم داشته است.

کد خبر 6246656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha