۱۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۴۰

فرمانده سپاه استان بوشهر:

شهادت «نادر مهدوی» نماد مقاومت در دفاع از مرزهای کشور است

شهادت «نادر مهدوی» نماد مقاومت در دفاع از مرزهای کشور است

بوشهر- فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: شهادت «نادر مهدوی» به عنوان نماد ایثار و مقاومت در دفاع از مرزهای کشور شناخته می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی رزمجو صبح شنبه در جمع خبرنگاران گفت: شهید نادر مهدوی، یکی از برجسته‌ترین فرماندهان نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در جریان جنگ ایران و عراق و به ویژه در نبردهای مربوط به خلیج فارس نقش مهمی ایفا کرد و شهادت او به عنوان یکی از نمادهای مقاومت دریایی ایران در مقابل تجاوزات نیروهای خارجی به‌ویژه آمریکا در خلیج فارس شناخته می‌شود.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: شهادت نادر مهدوی در خلیج فارس یکی از حوادث مهم و غرورآفرین در تاریخ مقاومت نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

رزمجو ادامه داد: وی یکی از فرماندهان دلیر نیروی دریایی سپاه پاسداران، نقش برجسته‌ای در مقابله با تجاوزات نیروهای خارجی به ویژه نیروهای آمریکایی و انگلیسی در خلیج فارس داشت.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر خاطر نشان کرد: شهید مهدوی از اوایل جنگ ایران و عراق در عملیات‌های مختلف حضور داشت و با روحیه مقاومت و استقامت در برابر دشمنان، الگویی برای نیروهای جوان‌تر شد.

مبارزه با ظلم و تجاوز

وی گفت: شهید مهدوی به ویژه در دفاع از مرزهای آبی ایران در خلیج فارس نقش حیاتی ایفا کرد و با دلاوری‌های خود مانع از تسلط کامل نیروهای خارجی بر این منطقه شد.

سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر تصریح کرد: شهادت شهید نادر مهدوی به عنوان نماد ایثار، مقاومت و از خود گذشتگی در دفاع از مرزهای کشور شناخته می‌شود.

رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: رشادت‌های شهید مهدوی در برابر ناوگان‌های متجاوز، درس بزرگی از عشق به وطن و مبارزه با ظلم و تجاوز است.

وی گفت: یاد و خاطره این شهید و تمامی شهدای خلیج فارس همواره در قلب ملت ایران زنده خواهد ماند و رشادت‌های آن‌ها الهام‌بخش نسل‌های آینده در مسیر دفاع از عزت و استقلال کشور خواهد بود.

کد خبر 6247069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha