ناصر ابوشریف در گفت و گو با مهر مطرح کرد؛

پیروزی مقاومت حتمی است/بیانات رهبر انقلاب بسیار مهم و راهبردی بود

پیروزی مقاومت حتمی است/بیانات رهبر انقلاب بسیار مهم و راهبردی بود

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران گفت: صحبت‌های بسیار مهم امام خامنه ای در نماز جمعه نصر در شرایط حساس و دشواری انجام شد و معظم له پروژه و جنایت‌های صهیونیستی در منطقه را تشریح کردند.

خبرگزاری مهر، گروه بین الملل: «ناصر ابوشریف» نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران درباره خطبه‌های رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه نصر در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار مهر گفت: صحبت‌های بسیار مهم امام خامنه ای در شرایط حساس و دشواری انجام شد. معظم له به امت اسلامی تاکید کردند دشمن خود را بشناسند. ایشان پروژه و جنایت‌های دشمن در منطقه را تشریح کردند و فرمودند: «فقط فلسطین و لبنان و عراق و سوریه مورد هدف قرار ندارند، بلکه تمام امت اسلامی مورد هدف پروژه آمریکایی_ صهیونیستی قرار گرفته اند.»

وی افزود: رهبر معظم انقلاب همه را به صبر و ادامه مسیر مقاومت دعوت کردند. ایشان پیروزی مقاومت را حتمی دانستند. وعده خدا صادق است و بیشترین عذاب را به دشمنان ما یعنی یهودیان متحمل خواهد کرد. پیروزی مقاومت حتمی است، البته صبر و ثابت قدم بودن مستلزم این پیروزی است. در مسیر مقاومت پول، فرزندان و بهترین رهبرمان را از دست دادیم، با این‌حال این راه را ادامه خواهیم داد. پایان این راه پیروزی الهی است چون نبرد ما یک نبرد الهی است.

پیروزی مقاومت حتمی است/بیانات رهبر انقلاب بسیار مهم و راهبردی بود

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران در ادامه سخنان خود گفت: ولی امر مسلمین جهان در نماز جمعه نصر این پیام را به جهان اسلام و جبهه مقاومت دادند که درست است که شهادت فرماندهان و رهبران مقاومت از جمله سید حسن نصرالله دل ما را سوزاند و ضربه بزرگی بود اما پیروزی حتمی بوده و نبرد ما نبرد ایمان است. ما در یک امتحان الهی قرار داریم که باید قبول و پیروز بشویم.

کد خبر 6247100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha