۱۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۱۵

یک فعال سیاسی:

اقدامات کنونی رژیم اسرائیل نماد فروپاشی و استیصال است

اقدامات کنونی رژیم اسرائیل نماد فروپاشی و استیصال است

قزوین- فعال سیاسی گفت: تمام کسانی که رژیم اشغالگر را می‌شناسند به خوبی می‌دانند که اقدامات کنونی رژیم اسرائیل نماد فروپاشی و استیصال است.

محمدحسین شفیعی‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: علاوه بر حوادث غرب آسیا و عملیات‌هایی که در سال گذشته توسط حماس و جبهه مقاومت رقم خورد شاهد آن بودیم که امروز رژیم صهیونیستی در پست ترین نقطه خود قرار گرفته است و در تلاش است تا بتواند اقداماتی را که علیه مردم مظلوم غزه انجام داده بود علیه مردم لبنان به ویژه در منطقه بیروت که در آن شیعیان ساکن هستند نیز انجام دهد.

فعال سیاسی بیان کرد: آنچه که نباید مورد غفلت ما قرار بگیرد این است که تمام وحشی‌گری‌های رژیم صهیونیست که به پشتوانه آمریکا انجام می‌شود بر مبنای واکنشی نسبت به کنش اثرگذار طوفان الاقصی است و این نباید تلقی شود که اسرائیل با فشار زیاد به دنبال از پای در آوردن محور مقاومت است.

وی افزود: رژیم اشغالگر قدس در عرصه میدان ناچار به انجام یک واکنش در مقابل کنش محور مقاومت است و هرچه وحشی گیری بیشتری داشته باشد از استیصال و شکست او است و به تعبیر دیگر اسرائیل خود را در معرض نابودی می‌بیند.

این فعال سیاسی با تاکید براینکه در جریان جنگ فراز و نشیب‌های بسیاری وجود دارد ابراز کرد: موفقیت بزرگ و بی نظیر محور مقاومت از طوفان الاقصی آغاز شد و با وعده صادق جمهوری اسلامی ادامه دار و گسترش پیدا کرد و در مقابل هماهنگی ایجاد شده بین محور مقاومت علیه رژیم اشغالگر قدس ایجاد شد رژیم صهیونیست ناچار به واکنش شد اما نکته قابل توجه آن است که آنچنان او در استیصال قرار دارد که تمام انرژی و برگ برنده خود را به کار گرفته است.

وی ادامه داد: در تحلیل تقابل‌های میدانی معمولاً این چنین است که طرفین تلاش می‌کنند تا برگ برنده خود را تا زمان و لحظات مهم حفظ کنند، اینکه ما می‌بینیم اسرائیل اکنون رفتارهای وحشیانیه‎ای دارد که در گذشته نداشته به این معنا است که او تهاجم جبهه مقاومت را جدی گرفته و با ضربه سختی که متحمل شده خود را در معرض نابودی می‌بیند و از برگ برنده خود استفاده می‌کند چنانچه برای به شهادت رساندن رهبر جبهه مقاومت شهید سید حسن نصرالله از بمب‌های سنگین و سنگرشکن استفاده می‌کند زیرا نتوانسته در مقابل جبهه مقاومت دست برتر داشته باشد.

شفیعی‌ها تشریح کرد: زمانی که رژیم اشغالگر از بمب‌های سنگین استفاده می‌کند و با این تفکر که با شهادت سید حسن نصرالله محور مقاومت دچار ضربه می‌شود تفکری نابجا است و تمام کسانی که این رژیم اشغالگر را می‌شناسند به خوبی می‌دانند که اقدامات کنونی رژیم اسرائیل نماد فروپاشی و استیصال است.

وی در پایان با تاکید براینکه مردم باید حساسیت‌های لازم را حفظ کرده و ابراز کنند گفت: تعدادی از کشورها یهود را در نقطه‌ای به نام اسرائیل با وعده ایجاد آرامش جمع‌آوری کردند اما امروز همین نقطه اسباب آسیب آرامش در نقاط مختلف خاورمیانه شده است و اکنون ماهیت رژیم اسرائیل در معرض نابودی است و مهاجرانی که وارد این منطقه شدند امروز در حال مهاجرت هستند؛ از سوی دیگر اقتصاد اسرائیل نیز دچار آسیب‌های بسیاری شده است که به گفته کارشناسان اقتصادی اصلاح این اقتصاد بسیار زمانبر است و مجموع حوادث اخیر و واکنش اسرائیل خبر از نابودی آن دارد.

کد خبر 6247240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha