۱۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۴۳

فرمانده انتظامی استان سمنان:

۳۲۶واحد آپارتمان سازمانی توسط فراجا در استان سمنان ساخته شد

۳۲۶واحد آپارتمان سازمانی توسط فراجا در استان سمنان ساخته شد

سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه در حوزه مسکن کارکنان اقدامات خوبی برای استان شکل گرفت، گفت: ۳۲۶ واحد آپارتمان سازمانی توسط فراجا ساخته شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه ظهر شنبه در دیدار با استاندار سمنان به مناسبت فرا رسیدن هفته فراجا به میزبانی دفتر فرماندهی نیروی انتظامی استان سمنان با بیان اینکه ۳۲۶ واحد آپارتمان سازمانی توسط فراجای استان ساخته شده است، ابراز داشت: این یکی از توفیقات خوبی که در حوزه مسکن برای کارکنان به انجام رسید.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۵۰ واحد مسکونی سازمانی ساخته شده فراجا به کارکنان در استان سمنان تحویل داده شدند.

استاندار سمنان بابیان اینکه طی شش ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل با کاهش سرقت و افزایش کشفیات مواجه بودیم، ابراز داشت: اجرای طرح‌های ارتقا امنیت اجتماعی در شهرستان‌های استان در رسیدن به این مهم مؤثر است.

موقوفه‌ای با بیان اینکه برخورد با اراذل و اوباش به طور جد در استان اجرایی می‌شود، تصریح کرد: هدف از این اقدام حفظ امنیت و آرامش جامعه و شهروندان بوده است.

وی افزود: مدیریت میدانی و اجرایی استاندار سمنان و فرمانداران در بخش‌های مختلف از جمله تسهیل در تردد در جاده‌های استان، امنیت پایدار، وفاق و همدلی بین دستگاه‌های اجرایی و سایر موارد کار بسیار ارزنده‌ای که باید تداوم یابد.

کد خبر 6247271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha