۱۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۱۸

رییس حوزه هنری کردستان:

عصر شعر «غزل‌سرایان» کشور در سنندج برگزار می‌شود

عصر شعر «غزل‌سرایان» کشور در سنندج برگزار می‌شود

سنندج_رییس حوزه هنری کردستان گفت: عصر شعر «غزل سرایان» کشور با حضور ۶ استان کشور در سنندج برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اسعد فرهادی ظهر شنبه به خبرنگاران رسانه‌های کردستان اظهار کرد: در راستای توسعه فرهنگ وادب ایرانی و بومی حوزه هنری استان کردستان از فعالیت‌ها و تولیدات هنری هنرمندان شاعر و داستان نویس استان حمایت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه حوزه هنری کردستان در راستای توسعه فرهنگ و ادب ایرانی میزبان نغمه‌های پاییزی «غزل‌سرایان» کشور است، افزود: این مراسم با حضور غزل‌سرایانی از ۶ استان کشور در سنندج برگزار می‌شود.

فرهادی خاطرنشان کرد: در این مراسم که چهارشنبه ۱۸ مهرماه در مجتمع فرهنگی هنری پارک شهدای سنندج برگزار می‌شود، شاعرانی از استان‌های سیستان و بلوچستان، لرستان، ایلام، کرمانشاه، آذربایجان شرقی، کردستان و حضور شاعری مهمان از کشور پاکستان حضور دارند.

رئیس حوزه هنری کردستان اضافه کرد: شاعران و اساتید «طیبه مهبندانی» از سیستان و بلوچستان، «جلیل صفربیگی» و «حمید رضا رستم پور» از استان ایلام، «جلیل آهنگرنژاد»، «علی سهامی»، «رضا موزونی» و «رضا جمشیدی» از کرمانشاه، «محمد سعید نجاری (ماموستا آسو)» از آذربایجان غربی، شاعرانی از استان لرستان و همچنین «سید احمد حسینی» ملقب به «شهریار پاکستان» به عنوان مهمان در این عصر شعر حضور دارند.

کد خبر 6247336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha