۱۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۰۹

فرمانده انتظامی استان سمنان:

انجام ۵ ماموریت پلیسی در استان سمنان/آتش نزاع خانوادگی خاموش شد

انجام ۵ ماموریت پلیسی در استان سمنان/آتش نزاع خانوادگی خاموش شد

سمنان- جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه طی تعطیلات پایان هفته پنج ماموریت پلیسی در استان انجام شد، گفت: در مهمترین رویداد، سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سید علی میر احمدی بعد از ظهر شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان با بیان اینکه طی تعطیلات پایان هفته پنج مأموریت ویژه پلیسی در استان به انجام رسید، ابراز داشت: در مهمترین رویداد به یک مورد درگیری پشت مصلی مسکن مهر سمنان رسیدگی شد.

وی با بیان اینکه چهار نفر از اعضای دو خانواده با دو نفر دیگر درگیر و این باعث آسیب یکی از طرفین شده بود، افزود: با انجام تحقیقات گسترده همگی این افراد دستگیر و به دادسرا معرفی و روانه زندان شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه دیگر رویداد مهم پلیسی دستگیری سارق خانم ۳۵ ساله سابقه دار از فروشگاه‌ها در شاهرود بوده است، ابراز داشت: این متهم خانم به اتحاد پنج فقره کش رو زنی در شاهرود اعتراف کرده است.

میر احمدی بابیان اینکه در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل مخابرات در مهدی‌شهر موضوع در دستور کار رسیدگی قرار گرفت، تصریح کرد: سارق هنگام سرقت سیم و کابل شهرک صنعتی این شهرستان دستگیر و به ۱۰ متر کابل برق نیز از متهم کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه دو سارق موتورسیکلت در شاهرود دستگیر شدند، افزود: این متهمان به انجام شش فقره سرقت مشابه اعتراف و دو موتورسیکلت سرقتی به شاکیان تحویل داده شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه سارق محتویات داخل خودرو محدوده شهرک صنعتی سمنان به دام پلیس افتاد، اضافه کرد: این متهم پس از اعتراف به انجام سه فقره سرقت روانه زندان شد.

کد خبر 6247416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha