۱۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۷:۲۳

بازدید ۳ میلیونی «نوسان» در سالگرد طوفان الاقصی

بازدید ۳ میلیونی «نوسان» در سالگرد طوفان الاقصی

برنامه «نوسان» با محوریت جنگ غزه و حمایت از محور مقاومت به بازدید ۳ میلیونی در تلوبیون رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی برنامه، برنامه «نوسان» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی قاسم عوض‌بیگی و اجرای تخصصی محمد طادی از ۲۰ آبان‌ سال گذشته بعد از عملیات طوفان‌الاقصی روی آنتن شبکه دو سیما رفت و تاکنون نیز ادامه دارد. این برنامه هر شب بعد از اخبار ۲۰:۳۰ با مدت‌زمان ۲۰ دقیقه پخش و در برخی مناسبت‌ها به‌صورت ویژه‌برنامه و در نوبت‌های مختلف روانه آنتن می‌شود.

امشب نیز این برنامه همزمان با سالگرد طوفان الاقصی به صورت یک ویژه‌برنامه پخش می‌شود.

«نوسان» که از زمان آغاز پخش تاکنون چندین بار توانست جزو پر بیننده‌ترین برنامه‌های شبکه دو سیما باشد، درحال حاضر و در آستانه فرا رسیدن سالگرد عملیات «طوفان‌الاقصی» به بازدید ۳ میلیونی در تلوبیون رسیده است.

این برنامه به موضوعات و حواشی این روزهای فلسطین در قالب پخش تصاویر و ویدئوهایی در چند بخش می‌پردازد. پخش ویدئو، مرور شبکه‌های پیام‌رسان بین‌المللی، نشریات و اخبار جهانی، اقدامات و نظرات چهره‌های بین‌المللی و مردم دنیا درخصوص حمایت از مردم غزه و ... از جمله بخش‌های این برنامه است.

«نوسان» را می‌توان به‌ عنوان یک مجموعه تصویری و خبری قلمداد کرد که اخبار مهم و غیرتکراری محور مقاومت و جنایات رژیم‌صهیونیستی را در یک بسته‌ خبری تصویری و شبانه ارائه می‌کند.

«نوسان» کاری از گروه اجتماعی، اقتصادی شبکه دو سیما با اجرای تخصصی محمد طادی است که هر شب بعد از خبر ۲۰:۳۰ روی آنتن می‌رود.

کد خبر 6247565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha