۱۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۷:۳۱

نخستین شماره از نشریه روزانه جشنواره فیلم کودک منتشر شد

نخستین شماره از نشریه روزانه جشنواره فیلم کودک منتشر شد

نخستین شماره از بولتن روزانه سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از امور ارتباطات رسانه‌ای و اطلاع رسانی جشنواره، نخستین شماره از نشریه روزانه سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان ایران منتشر شد.

در این نشریه، ضمن ادای دین به سید حسن نصرالله و سردار عباس نیلفروشان شهدای راه مقاومت، مطالبی درباره حاشیه و متن این رویداد سینمایی وجود دارد.

سرمقاله این شماره توسط علیرضا خمسه بازیگر، کمدین و عضو هیئت داوران این دوره از جشنواره به نگارش درآمده است.

همچنین فیلمسازانی همچون بهروز غریب پور، مهرداد غفارزده و سیروس حسن پور هر یک از زوایای مختلف درباره اهمیت این گونه سینمایی و لزوم توجه به آن، سخنانی را عنوان کرده‌اند.

پوشش اخبار جشنواره و کارگاه‌های تخصصی مربوط به خبرنگاران نوجوان از دیگر بخش‌های نشریه شماره اول است. در مطلبی با عنوان «سینما و فرازهایی برای یادگیری» به تاثیر سینما بر تقویت مهارت‌های فردی و اجتماعی در دانش‌آموزان پرداخته شده است.

همچنین گزارش تصویری از حاشیه و متن هشتمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان، بخش ویژه عربی و انگلیسی و یادداشت منتقد سایر مطالب شماره اول این نشریه را تشکیل می‌دهند.

سی وششمین جشنواره بین اللملی فیلم های کودکان و نوجوانان از ۱۴ تا ۱۹ مهر به دبیری مجید زین‌العابدین در شهر اصفهان در حال برگزاری است.

کد خبر 6247592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha