۱۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۷:۴۷

استاندار ایلام:

عملیات وعده صادق ۲ دل همه مظلومان جهان را شاد کرد

عملیات وعده صادق ۲ دل همه مظلومان جهان را شاد کرد

ایلام-استاندار ایلام گفت: عملیات وعده صادق ۲ دل همه مظلومان جهان را شاد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام عصر شنبه ر جلسه ستاد اربعین استان، عملیات غرورآفرین وعده صادق ۲ را شادکننده دل همه مظلومان عالم خصوصاً مردم غزه و لبنان دانست و گفت: شادی کودکان معصوم غزه از پاسخ موشکی جمهوری اسلامی به جنایات رژیم صهیونیستی از مصادیق حقانیت این اقدام ایران بود.

وی ضمن گرامیداشت یاد شهدای هسته‌ای و موشکی، خاطرنشان کرد: بر بازوان پُرصلابت نیروهای هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوسه زده و از فرماندهان ستاد کل نیروهای مسلح، اعضای شورای امنیت و فرماندهان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برای این تصمیم قدردانی می‌کنیم که عظمت ایران اسلامی را به نمایش گذاشته و هیمنه پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی از هم پاشیده شد.

استاندار ایلام برگزاری نمازجمعه باشکوه با حضور دهها هزار تن از مردم به امامت رهبر معظم انقلاب را وعده صادق ۳ خواند و گفت: آثار این عملیات که در حوزه نرم انجام شد بسیار قوی‌تر از دو حمله موشکی قبلی به رژیم صهیونیستی بود و این نمازجمعه نمایش اقتدار مردم دلداده اسلام، ولایت و قرآن بود.

بهرام‌نیا عنوان کرد: تلاش‌های کمیته‌های ۱۸ گانه اربعین در عرصه‌های مختلف فرهنگی، زیرساختی، امنیتی، بهداشتی و… رضایت زائران حسینی را در پی داشت.

وی تأکید کرد: باید با این نگاه زیرساخت‌های اربعین را تکمیل کنیم که این حرکت رقم‌زننده تفکر و تمدنی اسلامی است که زمینه‌ساز ظهور امام زمان (عج) خواهد بود.

مقام عالی دولت در استان ایلام عنوان کرد: امروز اربعین در استان ایلام ساختارمند شده و اغلب زیرساخت‌های مورد نیاز در جای جای استان ایجاد شده است که جا دارد هرگونه کاستی و نقص در برگزاری اربعین توسط دستگاه‌ها احصا شود تا با رفع آنها در سال آتی یک اربعین باشکوه‌تر و بهتر برگزار کنیم.

در پایان این جلسه از مدیران دستگاه‌های مختلف در برگزاری اربعین، با اهدای لوح سپاس تقدیر بعمل آمد.

کد خبر 6247607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha