۱۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۷:۵۴

مسوول امور مبلغین تبلیغات اسلامی هرمزگان مطرح کرد؛

همراه سازی بدنه مردمی با جریان مقاومت مهم‌ترین تکلیف شبکه تبلیغ

همراه سازی بدنه مردمی با جریان مقاومت  مهم‌ترین تکلیف شبکه تبلیغ

بندرعباس-مسوول امور مبلغین تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: همراه سازی بدنه مردمی با جریان مقاومت مهم‌ترین تکلیف شبکه تبلیغ دینی در کشور است‌.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام حمید غلامپور با اشاره به عملکرد و افتخار آفرینی نیروهای نظامی در روزهای اخیر و عملیات وعده صادق ۲ مهم‌ترین وظیفه شبکه تبلیغی را همایت و همسو سازی مردم با جریان مقاومت دانست

وی در ادامه گفت: در حال حاضر نیروی‌های نظامی کشور اعم سپاه، هوا فضا نیاز به حمایت‌های جدی از سوی مردم دارند، الحمدالله در شب‌های گذشته خروش بسیار خوبی در سراسر کشور به ویژه در مراکز استان‌ها صورت گرفت و حضور مردم در این لحظات دیدنی و ستودنی است.

مسؤول امور مبلغین سازمان تبلیغات اسلامی هرمزگان افزود: بمب باران رسانه‌ای و تبلیغات منفی دشمن قطعاً به دنبال از بین بردن این احساس وحدت، غرور ملی و شیرینی پس از عملیات وعده صادق ۲ خواهد است، لذا این موضوع تکلیف جوامع تبلیغی را چند برابر می‌کند که نسبت به مسئله حساس‌تر باشند و میدان را مدیریت کرده و گره‌های ذهنی مردم را باز کنند و آحاد جامعه را در یک سیر منطقی و همراه جریان مقاومت قرار دهند همانطور که مقام معظم رهبری این موضوع را یک فرض کلی در جهان اسلام بیان کردند و حمایت از جریان مقاومت را یک فرض دینی دانست.

حجت الاسلام غلام پور تاکید کرد: شبکه ائمه جماعت با آن میزان نقطه اثر قوی که در محلات دارد باید بدنه مردم را که بسیار حساس بوده حفظ و در کنار جبهه مقاومت نگه دارد.

وی در ادامه افزود: در نشستی که همراه با بخشی از ائمه جماعات مساجد بندر عباس در تاریخ ۱۱ مهر داشته‌ایم محتوای عملیاتی آن در سه بخش عمده انجام شد.

گفتنی است در مرحله اول جلسه‌های تجربه نگاری در جهت تبادل تجربیات موفق میدانی توسط امامان محلات کار خود را آغاز و سپس در بخش دیگر به صورت کارگاهی از حضور استاد دکتر بیژنی معاونت سیاسی ندسا هرمزگان و تعدادی از بزرگان حوزه در جهت تشریح موارد اهم جریان مقاومت استفاده شد و در ادامه نیز به صورت پرسمان اساتید حاضر در جلسه سوالات حضار که در واقع همان گره‌های میدانی بود را پاسخ دادند با این هدف که ائمه جماعات در مواجهه با افکار عمومی در سطح محلات آمادگی رفع رجوع مسائل عدیده مرجوعی را داشته باشند.

کد خبر 6247608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha