۱۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۹:۵۰

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:

آینده پژوهی در توسعه کشاورزی استان قزوین لحاظ شود

آینده پژوهی در توسعه کشاورزی استان قزوین لحاظ شود

قزوین- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: آینده پژوهی از ابتدا در مدیریت و برنامه ریزی تولید محصولات کشاورزی لحاظ شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد حسین عطایی در اولین رویداد آینده پژوهی کانون خبرگان و نخبگان بخش کشاورزی استان قزوین گفت: کانون خبرگان و نخبگان کشاورزی به عنوان یک نهاد مرجع باید تشکیل شده و در امور و مسائل بخش کشاورزی مشارکت داده شوند.

وی افزود: با تشکیل این نهادها و پایداری و استمرار در امور می توان از دیدگاه ها و نظرات این عزیزان در وفاق فکری برای پیشبرد اهداف توسعه بخش کشاورزی استفاده کرد.

عطایی تاکید کرد: خوشبختانه وزیر جهاد کشاورزی در خصوص بهره وری کشاورزی تاکید زیادی دارند و برای همه مهم است که این راه با تشکیل نهاد وکانون خبرگان امکانپذیر است.

به گفته وی محققان، دانشگاهیان، خبرگان کشاورزی، شرکت های دانش بنیان و … عضو این کانون هستند که در جهت پیشبرد اهداف برنامه حرکت خواهند گرفت و یک دبیرخانه فکری بایستی دیدگاهها و پیشنهادات این اعضا را پیگیری کند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین افزود: تمام تلاش ما برای مدیریت آینده بخش کشاورزی و افزایش بهره وری بخش کشاورزی است.

عطایی افزود: سرمایه گذاری در بخش کشاورزی پایین است و بایستی با اقدامات آینده پژوهی سرمایه گذاری در این بخش را افزایش داد.

کد خبر 6247689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha