۱۵ مهر ۱۴۰۳، ۸:۲۴

به‌دنبال وقوع ۱۳ زلزله بالای ۳ ریشتر؛

مانور لحظه صفر در بهاباد برگزار شد

مانور لحظه صفر در بهاباد برگزار شد

یزد- مانور لحظه صفر در بهاباد با حضور مدیرکل مدیریت بحران استان یزد ، فرماندار بهاباد و سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان در جاده نایبند بهاباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد در این مانور اظهار داشت: مانور لحظه صفر زلزله در شهرستان بهاباد به منظور آمادگی تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان برگزار شد.

مانور لحظه صفر در بهاباد برگزار شد

محمدعلی ملک‌زاده بیان کرد: در این مانور ۱۵ دستگاه خدمات رسان با ۲۲ گروه امداد و نجات عملیاتی در حداقل زمان ممکن به منطقه عملیات رسیدند و تمامی امکانات دستگاه‌های فوق بازدید و بررسی شد.

مانور لحظه صفر در بهاباد برگزار شد

وی با بیان اینکه شهرستان بهاباد دارای ۷۰۰ واحد مسکونی است که مسئله ایمن بودن آنها حل شده است، افزود: شهرستان بهاباد دارای ۷۰۰ منزل مسکونی بوده که بحث ایمنی این واحدها از سال ۸۲ مطرح بوده و با پیگیری‌های مسئولان بحث ایمن سازی واحدها حل شده و مشکلی ندارد.

مانور لحظه صفر در بهاباد برگزار شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد گفت: اولین موضوع مخاطره آمیز در بهاباد، زمین لرزه است و مهمترین اصل هم در حوزه پیشگیری، مقاوم سازی منازل مسکونی و آموزش مردم است و در این زمینه نیز واحدهای مسکونی با تأمین اعتبارات لازم در حال مقاوم سازی، نوسازی و بهسازی است.

گفتنی است؛ روز شنبه از بامداد تا ظهر، بهاباد ۱۳ بار با زلزله‌های بالای سه ریشتر لرزید.

کد خبر 6247897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha