۱۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۱۱

امام جمعه آبیک تاکید کرد؛

لزوم تقویت زیرساخت های نیروی انتظامی برای برخورد با اشرار

لزوم تقویت زیرساخت های نیروی انتظامی برای برخورد با اشرار

قزوین- امام جمعه آبیک گفت: نیاز است با اقدامات قاطع و تقویت قوا و همچنین زیرساخت های نیروی انتظامی در شرق کشور، شاهد از دست دادن سرمایه های انسانی این کشور نباشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام تقی روحانی صبح یکشنبه در دیدار با کارکنان انتظامی شهرستان ابیک اظهار کرد: تقدیم هر روزه شهید در این نیروی خدمتگزار در راستای تأمین و ارتقای امنیت کشور، نشان از ایثارگری و جانفشانی نیروهای انتظامی در برقراری امنیت کشور دارد.

وی با اشاره به شهادت جمعی از نیروهای فداکار نیروی انتظامی در مبارزه با اشرار شرق کشور افزود: نیاز است با اقدامات قاطع و تقویت قوا و همچنین زیرساخت‌های نیروی انتظامی در شرق کشور، شاهد از دست دادن سرمایه‌های انسانی این کشور نباشیم.

حجت الاسلام روحانی با اشاره به مأموریت‌های نیروی انتظامی در کشف جرایم سازمان یافته بیان کرد: از این مجموعه فداکار انتظار می‌رود در بحث هنجارشکنان اخلاقی جامعه نیز شاهد این قاطعیت و شجاعت باشیم.

امام جمعه آبیک با انتقاد از کم سو شدن مقابله با هنجارشکنان اخلاقی در جامعه گفت: متأسفانه می‌بینیم مأموریت‌های نیروی انتظامی در مقابله با هنجارشکنان کشف حجاب دچار کمرنگی و فراموشی شده است که این موضوع مردم متدین انقلابی را نگران کرده است.

وی در پایان یادآور شد: باید نیروی انتظامی در این حوزه که از حمایت مردم و افراد انقلابی و مسئولین ذیربط برخوردار است، با قوت و شجاعت بیشتری مأموریت‌های خود را به سرانجام برساند تا دل افراد دردمند در حوزه دین و قرآن خشنود شود.

کد خبر 6248282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha