۱۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۳۱

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری هرمزگان:

دیدنی های هرمزگان را باید در روستاهایش یافت

دیدنی های هرمزگان را باید در روستاهایش یافت

بندرعباس-مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری هرمزگان، با اشاره به چند اقلیمی بودن استان، ظرفیت‌های بکر و زیبای روستاهای هرمزگان را در زمره جاذبه‌های گردشگری و دیدنی برشمرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، نرگس غلام پور به مناسبت ۱۵ مهرماه روز ملی روستا اظهار کرد: روز ملی روستا و عشایر فرصتی است تا توجه بیشتری به ظرفیت‌های بالفعل و پتانسیل‌های بالقوه در جای جای این خطه داشته باشیم و از روستاییان زحمت کش و شوراهای اسلامی و دهیاران پرتلاش قدردانی کنیم.

وی با اشاره به حمایت دفتر امور روستایی از اجرای طرح‌های نوین در روستاها، افزود: از دهیارانی که در سال ۱۴۰۲ با اقدامات خلاقانه و اجرای طرح‌های درآمدزا از این تسهیلات در راستای ایجاد ظرفیت‌های درآمدی جدید برای روستا و ارائه خدمات بهتر به مردم روستاها بهره گرفتند، تشکر کرده و امیدوارم در سال‌جاری نیز این روند و استقبال ادامه داشته باشد.

وی گفت: هرمزگان استانی چند اقلیمی است که برای دیدن زیبایی‌هایش باید به سراغ روستاهایش رفت، در جغرافیای این استان هم بافت جنگلی و کشاورزی وجود دارد هم بافت کویری و کوه‌های مریخی را می‌توان در کنار جذابیت‌های دریا و سواحل گرم پهناور مشاهده کرد و از کوهستان و آب و هوای خنک برخی روستاها نیز لذت برد.

نرگس غلامپور از اجرای طرح‌های"روستا ساز"، "روستای زیبای من" و "نمایشگاه توانمندی‌های روستایی" نام برد و یادآور شد: برای استفاده از پتانسیل چند اقلیمی خاص در راستای شکوفایی اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی روستاها استفاده کرده و در چند سال اخیر تلاش کردیم راهبری لازم را با اجرای این طرح‌ها در بیشتر روستاها انجام دهیم که با مشارکت مردم امسال نیز در دستورکار قرار دارد.

کد خبر 6248329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha