۱۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۳۱

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری:

حضور مقام معظم رهبری در نماز جمعه نمایش اقتدار رهبری و کشور بود

حضور مقام معظم رهبری در نماز جمعه نمایش اقتدار رهبری و کشور بود

قزوین- نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان گفت: در شرایط حساس منطقه مقام معظم رهبری با اقتدار کامل در نماز جمعه حاضر شده و به گونه‌ای برخورد می‌کنند که گویی تهدیدی به نام اسرائیل وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اسلامی در آئین افتتاح ۲۱ پروژه عمرانی در مناطق عشایری استان قزوین که در روز ملی روستا و عشایر که پیش از ظهر یکشنبه در سالن جلسات باغستان جهاد کشاورزی استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: دشمن در یک برهه از تاریخ کشور ما را به رسمیت نمی‌شناخت اما امروز نگاه ویژه‌ای به ما داشته و شکل دیگر به ما نگاه می‌کند.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: یکی از مهمترین برجستگی‌های ما در کشور وجود رهبر معظم انقلاب است که به اعتراف رسانه دشمن ایشان در شرایط مختلف مقتدرانه ایستادند.

وی عنوان کرد: در شرایط حساس ایشان با اقتدار کامل در نماز جمعه حاضر می‌شوند و به گونه‌ای برخورد می‌کنند که گویی کشور اسرائیل و آمریکا وجود ندارد و برای ما تهدیدی محسوب نمی‌شود که این اقدامات ناشی از اقتدار بزرگ رهبری در جامعه است.

اسلامی یادآور شد: دشمن تهدید می‌کند که خاورمیانه را مورد هدف قرار داده و رهبر انقلاب در آرامش تمام در مراسم حاضر می‌شود و مراسم نیز به شکل کلی و اصلی خود برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: زمانی که امام راحل بیش از چهل سال گذشته از ایشان می‌پرسند که آیا از آمریکا می‌ترسید یا خیر ایشان مقتدرانه اعلام می‌کنند که نمی‌ترسند در واقع رهبر انقلاب شخصیت مقتدر برخواسته از دل نظام هستند که کارشناسان معروف دنیا نیز به این امر اذعان دارند.

وی در پایان گفت: شهید سید حسن نصرالله ۱۰ سال پیش اسرائیل را از بیروت خارج کرد و در جهان اسلام و محور مقاومت نیز نقش آفرینی‌های اثرگذاری داشت که فراموش نخواهد شد و پاسخ کوبنده ما به اسرائیل نیز از دیگر نشانه‌های اقتدار ما محسوب می‌شود.

کد خبر 6248425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha