۱۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۴۲

سرهنگ افشار؛

دستگیری سارقی که ۸ میلیارد از منزل دوستش سرقت کرده بود

دستگیری سارقی که ۸ میلیارد از منزل دوستش سرقت کرده بود

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقی که ۸ میلیارد ریال طلا و جواهر از منزل دوستش سرقت کرده بود، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد افشار سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی شکایت شهروندی مبنی بر سرقت طلا و زیورآلات وی از منزلش، تیم عملیات کلانتری ۱۱۸ ستارخان پیگیری موضوع را به عهده گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری در محل سرقت حاضر و با بررسی دوربین‌های مدار بسته و استفاده از شیوه‌های پلیسی، موفق به شناسایی سارق شدند و با هماهنگی‌های قضائی به مخفیگاه سارق اعزام و متهم را در یک عملیات پلیسی دستگیر کردند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: متهم به جرم خود مبنی بر سرقت طلا و جواهرات اعتراف و اظهار کرد، با همسر شاکی دوست می‌باشد و به منزل آنها زیاد تردد داشته و در حین رفت و آمد، از غفلت آنها سوءاستفاده کرده و از کلید درب ورودی منزل آنها یک عدد کپی تهیه است. روز سرقت می‌دانسته که اعضای خانواده در منزل حضور ندارند و از غفلت آنان استفاده و مرتکب سرقت شده است.

سرهنگ افشار با اشاره به اینکه ارزش ریالی اموال به سرقت رفته ۸ میلیارد ریال برآورد شده است خاطرنشان کرد: متهم در پی‌جویی های انتظامی گفت: اموال مسروقه را به مال‌خر فروخته است.

این مقام انتظامی در پایان اضافه کرد: دستگیری مال‌خر در دستور کار پلیس قرار دارد و متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

کد خبر 6248536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha