۱۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۴۹

مدیر تبلیغات اسلامی البرز خبر داد؛

برگزاری کارگاه گفتمانی- مهارتی پسران نوآوین در البرز

برگزاری کارگاه گفتمانی- مهارتی پسران نوآوین در البرز

قزوین- مدیر تبلیغات اسلامی البرز از برگزاری کارگاه گفتمانی- مهارتی پسران نوآوین در این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام محمد رضوانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از ایجاد شبکه پسران نوجوان با عنوان پسران نوآوین در شهرستان البرز خبر داد و اظهار کرد: این شبکه با حضور نوجوانان شهرستان البرز تشکیل شده است.

وی افزود: هدف از تشکیل این شبکه جمع شدن نوجوانانی است که تلاش می‌کنند در راه آرمان‌های انقلاب اسلامی در راه شهید آوینی قدم بردارند.

مدیر تبلیغات اسلامی البرز اضافه کرد: این نوجوانان برای کنشگری در فضای رسانه‌ای و مجازی و روشنگری در جامعه پیرامون خود آموزش‌های متعددی را خواهند دید.

وی ادامه داد: در راستای همین آموزش‌ها کارگاه گفتمانی- مهارتی پسران نوآوین دیروز شنبه در شهرستان البرز با حضور نوجوانان عضو این شبکه برگزر شد.

رضوانی اضافه کرد: در این رویداد ۷۵ نوجوان پسر با شاخصه‌های موفقیت جبهه مقاومت در نبرد با اسرائیل و نحوه تبیین آن آشنا شدند.

وی در پایان یادآور شد: بدون شک از این دست دوره‌ها برای این شبکه خودجوش و غنی در شهرستان البرز بیشتر از قبل برگزار خواهد شد.

«نوآوین» یعنی پسران نوجوانی که می‌خواهند گام در راه شهیدآوینی بردارند. این نوجوانان با سه ویژگی بصیرت، کنشگری و اثر گذاری می‌آموزند که چطور با کارهای هنری و رسانه‌ای چونان چراغی روشنگر جامعه پیرامون خود باشند

کد خبر 6248569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha