۱۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۶:۲۰

هم‌زمان با سالگرد طوفان الاقصی؛

آغاز اکران مردمی مستند «اسرائیلیسم»

آغاز اکران مردمی مستند «اسرائیلیسم»

اکران مردمی مستند «اسرائیلیسم» با دوبله اختصاصی عماریار آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی عماریار، اکران مردمی مستند «اسرائیلیسم» از جدیدترین و جنجالی‌ترین مستندها با موضوع ماهیت اسرائیل که توسط کارگردانان یهودی تهیه و برنده جایزه‌های متعدد از جشنواره‌های بین‌المللی شده است، با دوبله اختصاصی عماریار آغاز شد.

مستند بلند «اسرائیلیسم»، روایتی غیرمتعصبانه از زندگی ۲ جوان یهودی آمریکایی است که با باور «دفاع از اسرائیل تا آخرین قطره خون» بزرگ شده‌اند. چندی بعد به علت اتفاقاتی، هر ۲ از مسیر خود باز می‌گردند و به جنبش‌های ضد صهیونیستی می‌پیوندند.

این مستند که تولید گروهی از جوانان یهودی آمریکا است، تلاش کرده تا با نگاهی فارغ از تعصبات قومی و مذهبی و با دیدی نقادانه، مسائل جامعه یهودیان آمریکا و شکاف نسلی بین جوانان و نسل قدیم یهودیان در رابطه با موضوع رژیم صهیونیستی را بررسی کند و نشان دهد که اعمال آپارتاید، استعمارگری، شهرک‌نشینی و خشونت اسرائیل در فلسطین، نگرش یهودیان جوان آمریکایی نسبت به این کشور موسوم به یهودی را تغییر داده است.

این مستند همچنین با بررسی چگونگی آموزش و تربیت نسل جدید یهودی‌های آمریکا بر مبنای هویت یهودی، مخاطب را با مسائل جدیدی از مناقشه فلسطین و اسرائیل در بین اصلی‌ترین حامیان رژیم صهیونیستی، آشنا می‌کند.

«اسرائیلیسم»، در ایران و سکوی عماریار با استقبال مخاطبان همراه بوده به حدی که در این روزها از آن به‌عنوان پربیننده‌ترین مستند سیاسی یاد می‌شود و در ایالات متحده به صدر جدول مستندهای اپل‌تی‌وی رسیده و در جشنواره‌های مختلفی شرکت کرده است. این اثر برنده جایزه بهترین مستند از جشنواره‌های «فیلم آریزونا»، «فیلم تگزاس» و «فیلم یهودی سانفرانسیسکو» در سال ۲۰۲۳ شده است.

علاقه مندان می‌توانند با اکران مستند «اسرائیلیسم» در مساجد، دانشگاه‌ها، مدارس، سالن‌های شهر و …، در حمایت از فلسطین و جبهه مقاومت گام بردارند. برای اکران این مستند، از طریق سایت اکران مردمی به این نشانی درخواست خود را ثبت کنید.

کد خبر 6248654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha