۱۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۶:۳۱

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین:

امکانات سپاه در اختیار گروه های جهادی است

امکانات سپاه در اختیار گروه های جهادی است

قزوین- فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با اشاره به استقرار گروه های جهادی پزشکی در چوبیندر از حمایت سپاه از این گروه های جهادی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رستمعلی رفیعی آتانی ظهر یکشنبه در بازدید از فعالیت گروه جهادی پزشکی جهادگران راه سلامت در چوبیندر اظهار کرد: مأموریت‌های سپاه در دفاع از انقلاب اسلامی دارای گستردگی و تنوع بسیاری است و در شرایط مختلف کشور این مأموریت‌های متنوع تعریف می‌شود.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین بیان کرد: هنگامی که دشمنان به مرزها هجوم بردند سپاه وارد میدان شد و در ادامه نیز پس از هشت سال مقاومت در حماسه دفاع مقدس سپاه برای کمک به دولت‌ها وارد میدان شد و قالب قرارگاه خاتم که در راستا سازندگی کمک‌کننده دولت و مردم است نقش‌آفرینی کرد.

وی مطرح کرد: با تدبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب، بسیج سازندگی برای خدمت به محرومان و ولی‌نعمتان شکل گرفت که البته ارائه این خدمات مشمول مناطق و موارد فراموش شده نیز بود.

این مسئول ابراز کرد: مشکلات اساسی در حوزه آب شرب، کشاورزی و حتی در حوزه درمان نیز احصا شد و متوجه شدیم که برخی مناطق محروم از این نعمات برخوردار نیستند که بنا بر احساس تکلیف گروه‌های جهادی پزشکی و مردمی شکل گرفت.

وی با اشاره به حضور گروه جهادی پزشکی در چوبیندر گفت: تعدادی از این جهادگران پزشکی از تهران آمده‌اند و همچنین ظرفیت‌های داخلی به میزبانی تیپ مردم پایه ۸۲ صاحب‌الامر (عج) استان قزوین نیز از این اقدام جهادی استقبال کردند.

وی تصریح کرد: گروه‌های جهادی پزشکی با اکیپ کاملی برای خدمات‌رسانی به مردم چوبیندر آمده‌اند و امکاناتی که در اختیار سپاه بود را در اختیار تیپ و گروه‌های جهادی قرار گرفته است که برخی‌ها از این جهادگران پزشکی با همسران و فرزندانشان از این اقدام جهادی استقبال کردند.

این مسئول تشریح کرد: هرکجا نگاه جهادی و نگاه محبت و خدمت بی‌منت به مردم باشد، خداوند برکات و الطاف خود را زیاد می‌نماید.

وی در پایان گفت: در بازدید از مناطق مختلف نوع سطح‌بندی بیماری‌ها متفاوت بود؛ در غربالگری و سطح‌بندی که در این منطقه انجام شد، عمده مراجعات مردم درد مفاصل و بیماری قند بود که باید جمع‌بندی و به ریاست دانشگاه علوم پزشکی منتقل شود تا بتوانند برای این منطقه کار ویژه‌ای انجام بدهند.

کد خبر 6248706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha