۱۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۷:۲۷

ضرب‌الاجل دادستان خواف برای ارتقای ایمنی محور خواف- سنگان

ضرب‌الاجل دادستان خواف برای ارتقای ایمنی محور خواف- سنگان

مشهد- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خواف دستورات لازم را برای کاهش تصادفات و ارتقای ایمنی در محور خواف- سنگان صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد رسولی در راستای اجرای مصوبات شورای پیشگیری از وقوع جرم، ضمن بازدید میدانی از نقاط حادثه خیز، دستورات لازم به مسؤولان ذیربط برای کاهش تصادفات و ارتقای ایمنی در محور خواف- سنگان صادر شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خواف اظهار کرد: با توجه به تأکید رئیس محترم دادگستری شهرستان خواف مبنی بر پیگیری هر چه سریع‌تر مصوبات شورای پیشگیری از وقوع جرم در موضوع تصادفات رفع نواقص موجود در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: بر اساس این تصمیمات، اداره راهداری خواف موظف است ظرف یک هفته آینده اقدامات مربوط به آشکارسازی، آرام‌سازی و خط‌کشی جاده در اطراف مدارس حاشیه جاده خواف- سنگان را اجرا و نسبت به ایمن سازی مناسب ورودی روستای برآباد طبق نظر کارشناسان مربوطه اقدام نماید.

رسولی ادامه داد: با توجه به افزایش تصادفات دانش‌آموزان، مقرر شد پلیس راهور با موتورسیکلت سوارانی که بدون مدارک و گواهینامه و با انجام تخلفات حادثه‌ساز تردد می‌کنند برخورد کرده و به مدت سه ماه موتورسیکلت آنان توقیف شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خواف گفت: با پیگیری انجام شده از سوی مسئولان، بزودی دوبانده شدن محور خواف به سنگان این شهرستان تکمیل و بهره برداری خواهد رسید.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به حادثه ترافیکی منجر به فوت یکی از شهروندان در ورودی شهر سنگان ضمن بازدید از محل حادثه دستورات لازم به شهرداری و پلیس راهنمایی و رانندگی داده شد.

رسولی افزود: شهردار و رئیس شورای سنگان نیز قول مساعد نسبت به تعامل و همکاری با پلیس راهنمایی و رانندگی در جهت استقرار افسر کارشناس در این شهر دادند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خواف گفت: امید است بتوانیم با پیگیری تلاش جهاد گونه مسؤولان و همراهی مردم در رعایت قوانین و مقررات، شاهد اتفاقات خوب در شهرستان خواف باشیم و هیچ خانواده‌ای درگیر آسیب و رنج ناشی از تصادف نباشد.

گفتنی است؛ این بازدید با حضور سرهنگ علی‌پور رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی، سرهنگ یوسف‌زاده رئیس پلیس راهور، نماینده اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، شهردار سنگان و رئیس شورای شهر سنگان صورت گرفت.

کد خبر 6248779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha