۱۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۸:۴۸

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

عملیات وعده صادق۲ توهم شکست ناپذیری اسراییل را بر همگان اثبات کرد

عملیات وعده صادق۲ توهم شکست ناپذیری اسراییل را بر همگان اثبات کرد

ارومیه- فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: عملیات وعده صادق ۲ توهم شکست ناپذیری رژیم صهیونیستی را بر همگان اثبات کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدحسین رجبی عصر یکشنبه در آئین رونمایی از یادمان «زن و دفاع مقدس» که توسط سازمان بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی، افزود: عملیات وعده صادق ۲ یک حرکت باعظمتی بود که از بار روانی و تبلیغی در مقیاس جهانی برخوردار بود و با محوریت ولی‌فقیه انجام پذیرفت و توهم شکست ناپذیری رژیم صهیونیستی را بار دیگر در هم شکست.

وی با بیان اینکه این روزها همه ملت ایران روزهای شادی و غم را کنار یکدیگر تجربه می‌کنند، ادامه داد: از یک سو برای شهادت سیدحسن نصرالله رهبر گروه با عظمت حزب‌الله لبنان سوگوار هستیم از سوی دیگر به خاطر عملیات باشکوه وعده صادق ۲ به خود می‌بالیم و افتخار می‌کنیم.

سردار رجبی با بیان اینکه فرماندهان بزرگ جبهه مقاومت شهید نیل فروشان و شهید زاهدی و هنیه در امتداد خون امام حسین (ع) برای اسلام و مقابله با رژیم اسرائیل و کفر جهانی ایستادند، گفت: به معنای واقعی کلمه شهادت مزد مردان خداست.

رزمندگان اسلام برای ایستادن مقابل کفر جهانی به جبهه‌ها شتافتند

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: رزمندگان اسلام برای اینکه به فرمان امام خمینی لبیک گفته و مقابل کفر جهانی ایستادگی کنند به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شتافتند.

وی با بیان اینکه اقشار مختلف مردم در این استان به وجود ارزشمند شهدای انصار و مهاجر به خود می‌بالند، گفت: این استان ۱۲ هزار شهید انصار و ۲۴ هزار شهید مهاجر دارد که به نیت یاری دادن دین مبین اسلام و با لبیک به فرمان امام خمینی (ره) به جبهه‌های حق علیه باطل شتافتند و درنهایت به فیض عظیم شهادت دست پیدا کردند.

سردار رجبی ادامه داد: رزمندگان اسلام برای تحقق یافتن ارزش‌های دین مبین، مقابله با دشمنان خدا و ایستادن مقابل کفر جهانی وارد این سرزمین شدند و آنقدر مردانه ایستادند که به شهادت رسیدند.

جمعه نصر عظمت جبهه مقاومت را نشان داد

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی نماز جمعه باشکوه اخیر با حضور میلیونی مردم سراسر کشورمان در اقتدا به رهبر معظم انقلاب را یادآور شد و گفت: بیش از ۲ میلیون نفر در مراسم بزرگداشت شهدای جبهه مقاومت با حضور مقام معظم رهبری شرکت کردند.

وی با بیان اینکه برخی می‌خواستند مانع حضور رهبر انقلاب در نماز جمعه تهران باشند اما ایشان شرکت کرده و با این حضورشان دشمن را در حقیقت مرعوب کردند و عظمت جبهه مقاومت را نشان دادند، اضافه کرد: دوربین‌ها به هیچ عنوان قادر نبودند همه عظمت این رویداد بزرگ را ثبت کنند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی اضافه کرد: از همه اقشار اجتماعی و آحاد مردم در این مراسم عبادی و سیاسی حضور داشتند و کسانی در این نماز شرکت کردند که بنا به اظهار خود نماز خواندن بلد نبودند ولی می‌خواستند به رهبر انقلاب اقتدا کنند.

یادمان زن و دفاع مقدس در ارومیه رونمایی شد

وی بیان مجاهدت‌های نسل انقلاب و دفاع مقدس را برای جوانان ضروری و حائز اهمیت دانست و گفت: هر کشوری که تاریخ خود را نداند انگار هویت ندارد، تاریخ کشور ما از جنس دفاع مقدس است؛ بنابراین تاریخ شفاهی مهم از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است و روایت گرها در مراسم‌ها باید حاضر باشند تا اگر کتاب نمی‌خوانیم حداقل بشنویم در کشورمان چه اتفاق‌هایی افتاده و توسط شیرزنان و مردان دلیر این مرز و بوم چه رشادت‌هایی شده است.

یادمان زن و دفاع مقدس با حضور مسئولان، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، اصحاب رسانه و … برای نخستین بار در کشور به میزبانی ارومیه رونمایی شد.

نصب و رونمایی از تابلو شناسنامه ستاد پشتیبانی جبهه و جنگ در مسجد حاج عبدالله از جمله برنامه‌های محوری این مراسم بود.

کد خبر 6248848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha