۱۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۹:۳۶

تراکتور در مصاف با فولاد کم آورد

تراکتور در مصاف با فولاد کم آورد

تبریز- تیم تراکتور در بازی خانگی با فولاد خوزستان ۲ بر یک مغلوب مهمان خود شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های تراکتور و فولاد خوزستان از هفته هفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عصر امروز یکشنبه با حضور نزدیک به ۲۵ هزار نفر تماشاگر در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار شد.

نیمه نخست این بازی با گل‌های تومیسلاو استراکال دقیقه ۴۰ برای تراکتور و سینا اسد بیگی دقیقه ۴+۴۵ برای فولاد خوزستان با نتیجه یک بر یک خاتمه یافت.

در نیمه دوم علی رغم مالکیت توپ و میدان در دقایق ابتدایی این شاگردان یحیی گل محمدی بودند که دقیقه ۵۳ توسط ساسان انصاری دومین گل تیم خودشان را به دست آوردند.

قضاوت این بازی را امیر عرب براقی، علیرضا مرادی، علی رعیت، امیر ایار و اکبر بخشی زاده به عنوان ناظر داوری بر عهده داشتند.

از حواشی بازی می‌توان به تجلیل از فرماندهان نیروی انتظامی، یگان ویژه و راهنمایی و رانندگی به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی از سوی حبیب ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان و جواد ششگلانی رئیس هیأت فوتبال استان و دیگر مسئولان استانی همچنین اخراج ایگور پستونسکی بازیکن تیم تراکتور اشاره کرد.

تراکتور با این شکست با ۱۳ امتیاز در جدول لیگ برتر به رده پنجم سقوط کرده و تیم فولاد با کسب ۱۴ امتیاز به رده چهارم صعود کرد.

کد خبر 6248890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha