۱۵ مهر ۱۴۰۳، ۲۳:۴۴

شهردار صباشهر:

اولین تماشاخانه روباز با ظرفیت ۱۵۰ نفر در صباشهر احداث می شود

اولین تماشاخانه روباز با ظرفیت ۱۵۰ نفر در صباشهر احداث می شود

شهریار- شهردار صباشهر از احداث اولین تماشاخانه روباز با ظرفیت ۱۵۰ نفر در این شهر خبر داد و گفت: این پروژه طی روزهای آینده تکمیل و تقدیم شهروندان خواهد شد.

سجاد برنجی در گفتگو با خبرنگار مهر، از احداث اولین تماشاخانه روباز در صبا شهر خبر داد و اظهار کرد: مدیریت شهری صبا شهر در ادامه ایجاد سرانه‌های فرهنگی، ورزشی، تفریحی و سرگرمی در این منطقه ساخت اولین تماشاخانه روباز و آبنما را در پارک «شهروند» در دستور کار قرار داده که طی روزهای آتی به بهره برداری خواهد رسید.

برنجی در تشریح جزئیات بیشتر این پروژه عنوان کرد: با توجه به رویکرد اصلی مدیریت شهری صبا شهر که همواره توجه به ایجاد نشاط در شهروندان بوده است احساس نیاز مردم به برخورداری از یک مجموعه تفریحی احصا و بستر سازی برای ارائه به شهروندان فراهم شد.

شهردار صبا شهر با بیان اینکه طی شش ماه ابتدایی سال جاری احداث پارک «شهروند» به عنوان یک مرکز تفریحی هم برای استفاده شهروندان صبا شهری و هم مردم شهرهای هم جوار در دستور کار قرار گرفته بود افزود: هم اکنون آبیاری، گلکاری، کفپوش و احداث زمین والیبال ساحلی و زمین اسکیت و ایجاد ساختمان اداری و نگهبانی و همچنین سرویس بهداشتی تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

اولین تماشاخانه روباز با ظرفیت ۱۵۰ نفر در صباشهر احداث می شود

وی در ادامه از برنامه‌های برنامه شش ماه دوم سال ۱۴۰۳ در صبا شهر خبر داد و عنوان کرد: طی برنامه ریزی های صورت گرفته در نظر داریم سایر سرانه‌های پارک «شهروند» را تکمیل و اولین آبنمای این شهر به مساحت ۸۰۰ متر را در این بوستان احداث کنیم.

اولین تماشاخانه روباز با ظرفیت ۱۵۰ نفر در صباشهر احداث می شود

برنجی اظهار کرد: با تدابیر صورت گرفته می‌توانیم این نوید را به شهروندان بدهیم که طی ۱۵ روز آینده آبنمای پارک به پایان رسیده و بهره برداری خواهد شد.

شهردار صبا شهر در خصوص جزئیات احداث تماشاخانه روباز این شهر نیز عنوان کرد: این تماشاخانه به مساحت ۲۰۰ متر مربع و با ظرفیت ۱۵۰ نفر در حال ساخت است و روزهای آتی تکمیل و تقدیم جوانان و خانواده‌های صبا شهری خواهد شد که طی آن بتوانند از نمایش عمومی برخی برنامه‌ها بهره مند شوند.

اولین تماشاخانه روباز با ظرفیت ۱۵۰ نفر در صباشهر احداث می شود

برنجی همچنین به احداث مجموعه تفریحی، گردشگری برای مردم صبا شهر اشاره کرد و گفت: انشاالله تا پایان سال یک مجموعه تفریحی گردشگری را به مردم خوب، فهیم و ارجمند صبا شهر تقدیم خواهیم کرد.

کد خبر 6249003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha