۱۶ مهر ۱۴۰۳، ۰:۵۶

آخرین وضعیت سالن شهید رئیسی توسط استاندار خراسان رضوی بررسی شد

آخرین وضعیت سالن شهید رئیسی توسط استاندار خراسان رضوی بررسی شد

مشهد- آخرین وضعیت سالن هفت هزار نفره شهید رئیسی که در آستانه افتتاح است توسط استاندار خراسان رضوی و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی مورد ارزیابی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوبعلی نظری شامگاه یکشنبه به همراه جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان از سالن هفت هزار نفره شهید رئیسی بازدید کرد.

استاندار خراسان رضوی در حاشیه این بازدید ضمن تشکر از همت و همدلی مدیران استانی برای تکمیل پروژه شهید رئیسی گفت: با یک خرد جمعی توانستیم از ظرفیت مولدسازی برای احیا مجموعه ثامن‌الائمه (ع) استفاده کنیم و این سالن حالا دیگر از ظرفیت‌های خوب شهر مشهد به شمار می‌رود.

وی گفت: در روزهای آینده در بخش ورزش ۲ رویداد بهره‌برداری از سالن هفت هزار نفره شهید رئیسی و برگزاری مسابقه فوتبال بین تیم ملی ایران و قطر را شاهد خواهیم بود.

نظری بیان کرد: با استفاده از ظرفیت مولدسازی می‌توانیم بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام استان را تکمیل کنیم اما طبیعی است که سختی‌های این روند باید در نظر گرفته شود.

لازم به ذکر است؛ در حاشیه این بازدید علیرضا تاج فیروز مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز گزارشی از روند تحویل، تکمیل و تجهیز این سالن هفت هزار نفره ارائه کرد.

گفتنی است؛ در این بازدید تست نور سالن هفت هزار نفره شهید رئیسی از فضای داخل سالن تا محوطه اطراف به طور کامل بررسی شد.

کد خبر 6249057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha