۱۶ مهر ۱۴۰۳، ۹:۵۶

سرهنگ معظمی گودرزی خبر داد؛

مسدودسازی پیج‌های پزشک‌نما/بیش از ۵ میلیون دنبال‌کننده در دام

مسدودسازی پیج‌های پزشک‌نما/بیش از ۵ میلیون دنبال‌کننده در دام

رییس پلیس فتا پایتخت از مسدودسازی پیج‌های پزشک‌نما خبر داد و گفت: برخی از افراد با تبلیغات فریبنده در فضای مجازی مخاطبان زیادی جذب می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ داوود معظمی گودرزی رئیس پلیس فتا پایتخت، در یک گفتگوی تلویزیونی گفت: افرادی که تحت عنوان پزشک فعالیت می‌کردند اما پزشک نبودند، شناسایی و در اختیار قانون قرار داده شدند. همچنین پیج‌های پر بازدیدی که با عنوان پزشک فعالیت داشتند و مجموعاً بیش از ۵ میلیون دنبال‌کننده داشتند، مسدود شدند. یکی از این موارد شامل دستگیری فردی بود که به عنوان پزشک نما فعالیت می‌کرد.

وی افزود: در یکی از شکایات، خانمی به ما مراجعه کرد که برای خدمات جراحی افتادگی پلک از طریق یکی از این پیج‌ها اقدام کرده بود. پس از انجام عمل، او بیان کرد که حتی شب‌ها نمی‌تواند چشمانش را ببندد. در بررسی‌های ما مشخص شد فرد دستگیر شده اصلاً پزشک نیست و تنها با تبلیغات فریبنده در فضای مجازی توانسته بود مخاطبان زیادی جذب کند.

رئیس پلیس فتا پایتخت بیان کرد: مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا به صورت شبانه‌روزی و ۲۴ ساعته آماده خدمت به مردم است و با هرگونه تخلف در فضای مجازی برخورد می‌کند.

کد خبر 6249190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha