۱۶ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۱۲

رییس بیمارستان امام خمینی(ره) شیروان:

۳ نوزاد دوقلو در یک روز در شیروان‌ به دنیا آمدند

۳ نوزاد دوقلو در یک روز در شیروان‌ به دنیا آمدند

بجنورد _رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) شیروان گفت: روز گذشته سه مورد تولد دوقلو در زایشگاه بیمارستان امام خمینی (ره) ثبت شد که بی‌سابقه است.

سیدمحمد حسینی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بخش VIP زنان در بیمارستان امام خمینی (ره) در اردیبهشت‌ماه سال جاری افتتاح شد و به دنبال آن استقبال هموطنان در این بیمارستان افزایش پیدا کرد.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری ۷۸۰ نوزاد در زایشگاه این بیمارستان متولده شده است، افزود: اخیراً ۳ نوزاد دوقلو در بیمارستان امام خمینی ره در یک روز متولد شدند که بسیار جالب و آمار مسرت بخشی است.

حسینی‌نیا افزود: بخش VIP بیمارستان امام خمینی (ره) از نظر تعرفه‌ای با تعرفه دولتی محاسبه می‌شود و تخت‌های این بخش حدوداً ۴۰۰ الی ۵۰۰ هزار تومان با سایر تخت‌های بیمارستان اختلاف هزینه دارد که نسبت به شهرستان‌های دیگر هم که مقایسه کردیم و با امکاناتی که در بخش VIP وجود دارد، هزینه‌های بسیار پایین‌تر نسبت به آن‌ها دارند.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) شیروان افتتاح شد این بخش باعث افزایش مراجعه مادران باردار، افزایش سطح رضایت‌مندی مراجعه کنندگان و به طبع آن باعث جلوگیری از خروج خانواده‌ها به شهرهای اطراف برای دریافت خدمات بهتر شده است.
حسینی‌نیا گفت: بیمارستان امام خمینی (ره) شیروان به عنوان بیمارستان تخصصی زنان و زایمان مطرح شده و توانسته در خدمات خوبی را به مراجعین و بیماران ارائه بدهد.
وی در ادامه گفت: ماهانه بیش از ۱۵۰ زایمان در این بیمارستان صورت می‌گیرد که باهدف خدمات دهی بهتر به مراجعین و مادران باردار، بخش vip این‌بیمارستان نیز راه اندازی شده است.

کد خبر 6249251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha