۱۶ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۳۹

جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد؛

کنترل سارقان سابقه دار با پابند الکترونیکی در ایلام

کنترل سارقان سابقه دار با پابند الکترونیکی در ایلام

ایلام-جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام از کنترل سارقان سابقه دار با پابند الکترونیکی در ایلام خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین نجفی صبح دوشنبه با حضور در برنامه رادیویی شوکیانه صدا وسیمای مرکز استان، گفت: یکی از عمده ماموریت‌های پلیس برقراری امنیت در جامعه است و تولید امنیت نیز نیازمند مشارکت همه اقشار جامعه است.

وی با بیان اینکه تمامی برنامه‌های پلیس بر مبنای مطالبات عمومی شهروندان تدوین و برنامه ریزی می‌شود، اضافه کرد: رضایتمندی شهروندان و ارائه خدمات مطلوب انتظامی به مردم از اهدافی است که به دنبال آن هستیم.

جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام، سرقت را یکی از دغدغه‌ها و مطالبات مردمی خواند و تصریح کرد: پلیس استان در ۶ ماهه ابتدایی سال جاری در زمینه وقوع سرقت‌ها ۱۷ درصد کاهش و در مقوله کشف نیز شاهدافزایش ۵۷ درصدی سرقت‌ها بوده‌ایم.

سرهنگ نجفی با بیان اینکه نقش شهروندان در کاهش سرقت‌ها بسیار مهم است، اظهار کرد: خود مراقبتی و استفاده از تجهیزات بازدارنده سرقت اعم از دوربین‌های مداربسته، دزدگیر و بکارگیری نگهبان ساختمان‌های در حال ساخت و نگهبان محلات در کاهش وقوع سرقت‌ها تاثیرگذار بوده و می‌طلبد شهروندان ضمن مراقبت از اموال خود دست سارقان را از اموال خود کوتاه کنند.

این مقام انتظامی در ادامه با اشاره به اینکه شعار هفته انتظامی امسال با عنوان پلیس هوشمند –مردم قانون مدار نام گذاری شده، گفت: یکی از اقداماتی که در استان در راستای هوشمندسازی پلیس در حال انجام است، همین پابندهای الکترونیکی است که با استفاده از این ابزار هوشمند سارقان سابقه دار با داشتن ۴ فقره سرقت و بالاتر تحت کنترل و رصد پلیس قرار می‌گیرند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه پلیس استان در راستای رضایتمندی شهروندان اقدامات موثری نیز انجام داده، گفت: اجرای طرح محله محور در سطح محلات و طرح آرامش در شهر با هدف برخورد با معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر نتایج قابل قبولی داشته که این طرح‌ها با جدیت و بصورت مستمر ادامه خواهد داشت.

سرهنگ نجفی در پایان با تاکید مجدد بر نقش محوری مردم در اجرای طرح‌های انتظامی و به تبع آن تولید امنیت پایدار در جامعه، گفت: از شهروندان می‌خواهیم چنانچه در سطح محلات خود با هرگونه ناهنجاری اجتماعی مواجه شدند سریعاً مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به خادمان خود در انتظامی استان گزارش نمایند.

کد خبر 6249319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha