۱۶ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۴۷

نماینده مردم حوزه جنوب ایلام در مجلس:

اختصاص ۱۲ آمبولانس حمل جسد برای شهرداری‌های حوزه جنوب استان ایلام

اختصاص ۱۲ آمبولانس حمل جسد برای شهرداری‌های حوزه جنوب استان ایلام

ایلام-نماینده مردم حوزه جنوب ایلام در مجلس از اختصاص ۱۲ آمبولانس حمل جسد برای شهرداری‌های حوزه جنوب استان ایلام خبر داد.

اسدالله چراغی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرداری‌های منطقه فاقد آمبولانس حمل جسد هستند، با مساعدت معاون عمرانی وزیر کشور دستورات لازم برای اختصاص ۱۲ خودروی حمل جسد به شهرداری‌های ۱۲ گانه حوزه انتخابیه داده شد.

وی افزود: در دیداری که با جمالی نژاد معاون عمرانی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور صورت گرفت دستورات خوبی برای شهرداری‌های حوزه انتخابیه اخذ شده است.

وی بیان داشت: با توجه به ظرفیت‌های و پتانسیل‌های فراوان حوزه انتخابیه ولی متاسفانه شهرداری‌های منطقه بودن کمک دولت نمی‌توانند خدمات قابل توجهی به شهروندان ارائه دهند.

چراغی با اشاره به اینکه شهرداری‌های ۱۲ گانه حوزه انتخابیه فاقد در آمدزایی هستند، گفت: این امر سبب شده که توسعه و عمران شهری به معنای واقعی در حوزه انتخابیه شکل نگیرد و باید شهرداران تلاش کنند با برنامه ریزی مناسب بستر توسعه عمران شهری برای رضایت مندی بیشتر شهروندان را فراهم کنند.

نماینده شهرستان‌های دهلران، آبدا نان، دره شهر وبدره در مجلس شورای اسلام اضافه کرد: باتوجه به اینکه زیر ساخت‌های شهری حوزه انتخابیه نیازمند بهسازی هستند با رایزنی و مساعدت معاون عمرانی وزیر کشور علاوه بر قیر سهمیه‌ای دستورات لازم برای اختصاص بیشتر قیر یارانه‌ای به شهرداری‌ها اخذ شده است.

وی به تامین ماشین آلات مورد نیاز شهرداری‌های منطقه اشاره کرد و تصریح کرد: تفاهم نامه‌ای فی مابین شهرداری‌های مورد قرارداد حوزه انتخابیه و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشورمنعقد شده بود که دستورات لازم برای تسریع در کار از سوی معاون عمرانی وزیر کشور داده شد.

چراغی بیان داشت: هرکدام از شهرداری‌های حوزه انتخابیه تفاهم نامه‌ای با شرکت طرف قرارداد سازمان شهرداری‌ها در بحث تامین ماشین آلات خود ندارند با هماهنگی که صورت گرفته می‌توانند با مراجعه سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور پیگیر تامین ماشین آلات خود باشند.

در ادامه نیز معاونت عمرانی وزارت کشور و رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها گفت: سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها این آمادگی دارند با همکاری شهرداری‌ها مشکلات شهری مردم را به حداقل برسانند.

مهدی جمالی‌نژاد اظهار داشت: به رغم محدودیت امکانات و منابع، وزارت کشور آمادگی دارد با همکاری چند جانبه سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، شهرداری‌ها، استانداری از همه ظرفیت خود را برای حل مشکلات مردم و توسعه شهری منطقه تلاش کند

کد خبر 6249337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha