۱۶ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۵۵

رییس سازمان بسیج اصناف:

فعالان اقتصادی از آرمان قدس شریف حمایت می‌کنند

فعالان اقتصادی از آرمان قدس شریف حمایت می‌کنند

مشهد- رییس سازمان بسیج اصناف بازاریان و فعالان اقتصادی گفت: فعالان اقتصادی از آرمان قدس شریف حمایت کرده و با کمک‌های مالی و جهاد تبیین در محل کسب وکار و فضای مجازی اقدام خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا حسن پور با اشاره به حمایت همه جانبه این اقشار از جبهه مقاومت اظهار کرد: پرهیز از خرید و فروش اجناس متعلق به استکبار جهانی و کمک به رونق تولید هر کدام یک ضربه به این رژیم وارد خواهد کرد.

رئیس سازمان بسیج اصناف بازاریان و فعالان اقتصادی افزود: فعالان اقتصادی از آرمان قدس شریف حمایت کرده و با کمک‌های مالی و جهاد تبیین در محل کسب و کار و فضای مجازی اقدام خواهند کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به گذشت یکسال از عملیات طوفان‌الاقصی بیان کرد: این عملیات جوانان غزه فصل نوینی در معادلات منطقه بلکه جهان را رقم زد و دفاع جانانه حزب الله لبنان به رهبری سید شهید مقاومت و حملات پی در پی انصارالله یمن و رزمندگان عراق به فرموده رهبر انقلاب رژیم نامشروع صهیونیستی را به ۷۰ سال قبل برگرداند.

حسن پور ادامه داد: امروز رژیم صهیونیستی مثل آغاز تشکیل خود برای بقا تلاش می‌کند و رؤیای از نیل تا فرات این رژیم به کابوس هر شب حملات موشکی تبدیل شده که سوخت آن خون مطهر سید مقاومت شهید سید حسن نصرالله، سرلشکر شهید نیل فروشان، دکتر اسماعیل هنیه و سایر شهدای جبهه مقاومت است.

رئیس سازمان بسیج اصناف بازاریان و فعالان اقتصادی گفت: در این یکسال کار رژیم غاصب صهیونیستی، کشتار مردم بی‌گناه بویژه کودکان و زنان بی دفاع با حمایت شیطان بزرگ آمریکا و اروپا و اذناب منطقه‌ای وی بود، بدون تردید با بیداری آزادگان جهان و با مبارزه مردان جهاد و شهادت در جبهه عظیم مقاومت و صبر زینبی مردم فلسطین و لبنان، شاهد ذلت بیش از پیش رژیم کودک کش و در نهایت نابودی آن خواهیم بود.

وی در خصوص اهداف این نشست افزود: گسترش و تعمیق هیأت‌های اندیشه ورز، تقویت پایگاه‌های مقاومت بسیج اصناف، گسترش گروه‌های جهادی و آموزش‌های فقه بازار همچنین تمرکز بر تجارت جهانی با همسایگان و سایر کشورها از اهداف برگزاری این نشست در مشهد مقدس است که در کارگروه‌های پنج گانه بررسی و جمع بندی می‌شود.

به گفته حسن پور، تحقق فرمان سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و تمرکز بر طرح «توانمندسازی واحدهای تولیدی صنفی در امر صادرات» از دیگر اهداف این نشست دو روزه به شمار می‌رود.

کد خبر 6249525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha