۱۶ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۴۱

حجت الاسلام خاموشی:

انقلاب اسلامی شعار حسینی را در صدر امور قرار داده است

انقلاب اسلامی شعار حسینی را در صدر امور قرار داده است

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه نهضت حسینی به شعار مقاومت تبدیل شده است،گفت:رژیم صهیونیستی از روز اول کشتار را در پیش گرفت، اما نمی‌دانست که روزی به سد و دژ محکم‌ مقاومت می‌رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه حجت‌الاسلام سیدمهدی خاموشی در همایش تجلیل از موکبداران و خادمان اربعین حسینی که امروز ۱۶ مهر ماه در مجتمع شهید بهشتی برگزار شد، گفت: امام حسین علیه‌السلام قیام کرد و نهضت حسینی همچنان استمرار دارد و به شعار مقاومت تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه شعار مقاومت این است که برای خدا از جان و مال خود بگذریم، تصریح کرد: در عصر کنونی دو جبهه حق و باطل برای ما نمایان است. امروز اگر درباره محور مقاومت صحبت می‌کنیم همین ایثار و از خودگذشتگی است.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه ادامه داد: حاضر زمانی سلطه‌گران برای رسیدن به منافع خود در سایر کشورها استعمار کرده و منابع آن کشورها را به تاراج می‌بردند. امروز این کار در سوریه هم از سوی آمریکا در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی شعار حسینی را در صدر امور قرار داده است، ادامه داد: امام فرمودند که هر چه ما را بکشید، ما زنده‌تر می‌شویم. در انقلاب اسلامی شعار خون بر شمشیر پیروز است، مطرح شد. اگر خدا را یاری کنید خدا هم شما را یاری می‌کند. بسیجیان ما بر همین اساس حرکت می‌کنند. زمانی ما برای دفع بعثی‌ها کار می‌کردیم، اکنون هم با عملیات‌های وعده صادق به دشمن پاسخ می‌دهیم.

حجت‌الاسلام خاموشی با بیان اینکه خداوند در قرآن می‌فرمایند که چرا چیزی که می‌گوئید عمل نمی‌کنید؟ خداوند کسانی را که در صف مانند دژ مستحکم می‌ایستند، دوست دارد، ادامه داد: اگر نهضت حسینی بر اساس نهضت امام حسین علیه‌السلام در جهان همه‌گیر شود دشمن جبهه خود را تنگ‌تر می‌بیند. وقتی مؤمنین در غزه، بیروت یا هر نقطه جهان مسلمانی در برابر ظالمی ایستادگی می‌کند، ما باید در جبهه او باشیم.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اینکه ما عملیات وعده صادق را باید انجام می‌دادیم، گفت: رژیم صهیونیستی، اشغالگر و کودک‌کش است. سیاستی که آنها دارند این است؛ یکی که با مردم عرب اینجا تعامل کنیم و راه دیگر اینکه بجنگیم و بکشیم و حکومت‌کنیم. از روز اول آن‌ها راه دوم را در پیش گرفته و کشتار کردند، اما نمی‌دانستند که روزی به سد و دژ محکم مقاومت می‌رسند و نمی‌توانند عبور کنند.

کد خبر 6249609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha