۱۶ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۰۳

عضو شورای اسلامی شهر قم:

برای دفاع از کیان ایران و اسلام از جان خود می گذریم

برای دفاع از کیان ایران و اسلام از جان خود می گذریم

قم- عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: وضعیت فعلی لبنان و جهان اسلام بسیار حساس است و برای دفاع از کیان ایران و اسلام از جان خود می گذریم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی استقامت ظهر دوشنبه در صد و سی و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر قم اظهار کرد: هفته نیروی انتظامی را خدمت عوامل فراجا که برای برقراری نظم و امنیت شهر و کشور تلاش شبانه روزی دارند، تشکر می‌کنیم.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم بیان کرد: وضعیت فعلی لبنان و جهان اسلام بسیار حساس است ضمن اینکه امنیت هزینه دارد و استقلال و دفاع از کیان مملکت نیاز به هزینه مادی، جانی و آبرویی دارد.

وی ادامه داد: در حال حاضر جنگ بین لبنان و اسرائیل نیست، جنگ بین دفاع از کیان مملکت و مبارزه با ظلم و ستیز جویی با زیاده خواهان عالم است.

حجت الاسلام استقامت ابراز کرد: در لبنان با چند مسأله مواجه هستیم، یک مقاومت مردم در جنوب لبنان که اقشار پایین جامعه هستند که به کشور دیگر پناه آوردند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم عنوان کرد: در حال حاضر شرایط خوبی وجود ندارد و لبنانی‌ها حتی وسایل اولیه زندگی برای خود همراه ندارند.

حجت الاسلام استقامت گفت: باید بدانیم برای دفاع از کیان ایران و اسلام بایستی از جان خود بگذریم و نکته بعدی این است که مردم برای ادامه مسیر می‌بایست وحدت داشته باشند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: دیروز پیشنهادی داده شد که بتوانیم شرایطی فراهم کنیم با تاسی از فرمایش مقام معظم رهبری نسبت به کمک به جبهه مقاومت و لبنان مقداری از حقوق کارمندان شورای شهر با اختیار خودشان برای کمک به مردم لبنان برای تهیه اقلام ضروری پرداخت شود.

حجت الاسلام استقامت خاطرنشان کرد: ما باید اقامه قیام به عنوان نماینده مردم کنیم و خواهش دارم که در این جلسه با مکتوبه‌ای مقداری از حقوق خود را برای کمک به مردم لبنان از سوی شورای اسلامی شهر قم اختصاص داده شود.

کد خبر 6249698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha