۱۶ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۴۲

مرکز وکلا قوه قضاییه اعلام کرد؛

برگزاری میزخدمت حقوقی برای پرسنل پلیس راهور کل کشور

برگزاری میزخدمت حقوقی برای پرسنل پلیس راهور کل کشور

میزخدمت حقوقی برای پرسنل پلیس راهور کل کشور همزمان با هفته نیروی انتظامی از سوی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن عبدلیان پور رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه با حضور در مرکز پلیس راهور کل کشور، هفته نیروی انتظامی را به تمام زحمتکشان و حافظان نظم و امنیت کشور تبریک گفت و بیان کرد: حضور امروز ما در مرکز پلیس راهور در راستای امضای تفاهم‌نامه همکاری بود که سابق بر این میان طرفین امضا شد.

وی در مورد این تفاهم نامه افزود: تفاهمنامه‌ای با پلیس راهور کل کشور بسته شد که در مرحله اول آن توافق شد این طرح ابتدا در سطح استان تهران به صورت آزمایشی اجرا شود و در راستای احقاق حقوق عامه به مشکلات حقوقی و قضائی پرسنل زحمتکش پلیس راهور رسیدگی شود.

عبدلیان پور در مورد اهم نکاتی که در این تفاهم‌نامه به آن اشاره شده گفت: اولین گام در اجرای تفاهم‌نامه موجود این است که اگر پرسنل راهور دچار مشکلات حقوقی و قضائی شوند و یا با نگاه پیشگیرانه برای جلوگیری از تالی فاسد در اموراتشان نیاز به خدمات حقوقی داشته باشند می‌توانند از توان تخصصی مرکز در حوزه حقوقی و مشاوره کمک بگیرند.

وی در مورد شیوه اجرایی این تفاهم‌نامه نیز گفت: هر زمان پلیس راهور به مرکز اعلام کند که برخی از پرسنل در تهران و یا سراسر کشور نیاز به مشاوره و خدمت رسانی حقوقی دارند ما آماده برپایی میز خدمت تخصصی خود در مراکز پلیس و نیروی انتظامی هستیم.

رئیس مرکز وکلا همچنین افزود: یک سری نکات و نقاط مشترک و راهبردی را در حوزه حقوق عامه با پلیس و نیروی انتظامی بررسی و طراحی کردیم که اثرگذاری خوبی برای مجموعه پلیس و هم برای مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه و مهم‌تر از همه برای مردم خواهد داشت که در آینده‌ای نزدیک نمود آن را مشاهده خواهند کرد.

لازم به ذکر است در این جلسه خدمات مشاوره حقوقی، قضائی و روانشناسی به کارکنان خدوم پلیس راهور تهران بزرگ از سوی مرکز ارائه شد.

کد خبر 6249765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha