۱۷ مهر ۱۴۰۳، ۰:۰۱

معاون اول سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور:

خانواده شهدا الگوی صبر و استقامت هستند

خانواده شهدا الگوی صبر و استقامت هستند

اراک- معاون اول سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور، خانواده شهدا را الگوی صبر و استقامت دانست و گفت: تکریم خانواده شهدا تکلیف دینی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدجعفر شهبازی، شامگاه دوشنبه در سفر به استان مرکزی در دیدار با خانواده شهید وحیدرضا رسولی، اظهار کرد: حضور در خانواده شهدا برای کسب روحیه معنوی و خدمتگزاری است و باید دست خانواده شهدا را بوسید چراکه این خانواده‌ها عظمت و جایگاه والایی دارند.

شهبازی ادامه داد: خداوند متعال با شهدا معامله کرده است و در قبال جانی که تقدیم کرده اند، در قیامت که از همه بندگان حساب می‌کشد، از شهید حساب نمی‌کشد و با ریختن اولین قطره خونش او را پاک کرده و بهشت را به او تقدیم می‌کند.

معاون اول سازمان قضائی نیروهای مسلح کشور تصریح کرد: هر کسی لیاقت شهادت پیدا نمی‌کند چرا که شهدا مسیرشان انتخاب شده است و این تفاوت را در وصایایشان می‌توان دید.

شهبازی، خانواده شهدا را الگوی صبر و استقامت دانست و افزود: خانواده شهدا با دیگر خانواده‌ها متفاوت هستند، آنان خون فرزندانشان را تقدیم انقلاب کردند اما همچنان پای آرمان‌ها و ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی ایستاده اند.

وی، تکریم خانواده شهدا را وظیفه دینی دانست و تصریح کرد: امید است بتوانیم تحقق بخش آرمان‌های شهدا باشیم و در مسیر خدمت به نظام و انقلاب از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

پدر و مادر شهید نیز در این دیدار به بیان خاطراتی از فرزند شهیدشان پرداختند.

در پایان این دیدار محمدجعفر شهبازی با تقدیم لوح و قرآن نفیس به والدین شهید، از آنان تقدیر کرد.

گفتنی است شهید «وحیدرضا رسولی» جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان «سراوان» بود که در حین درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر در ۲۴ مرداد سال ۱۳۹۶ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

کد خبر 6250164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha