۱۷ مهر ۱۴۰۳، ۹:۴۰

معاون وزیر بهداشت خبر داد؛

ارتقای سلامت روانی و تفکر انتقادی در میان دانشجویان پزشکی

ارتقای سلامت روانی و تفکر انتقادی در میان دانشجویان پزشکی

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: تلاش می کنیم گفتگو و تفکر انتقادی را در دانشجویان تقویت کنیم و تعامل و گفتگو را با کرسی های آزاداندیشی عملی کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود حبیبی صبح امروز در آیین تکریم و معارفه معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، اظهار کرد: من به اتکا اندیشه و ایمان وزیر بهداشت در این جایگاه قرار گرفتم.

وی ادامه داد: تشکر از دکتر شیراوژن که فعالیت های ارزنده ای در حیطه فرهنگی و دانشجویی این وزارت انجام دادند.

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت گفت: ما باید کار بیشتر و تلاش بیشتر کنیم و امیدوارم در این مسیر کار را پیش ببریم. فرهنگ یک نظام زیر بنایی است و جامعه اسلامی جامعه ای است که در آن فرهنگ زیر بنا است. فرهنگ رفتار ما و تصمیم گیری ما را شکل می دهد.

حبیبی با بیان اینکه هویت ما از فرهنگ شکل می‌گیرد، گفت: دانشگاه نقش حیاتی در فرهنگ دارد، آنچه از دانشگاه یاد می گیریم تنها بعد علمی نیست بلکه بیشتر از همه بعد فرهنگی است.

وی افزود: هدف ما این است که نخبگان فرهیخته پرورش دهیم و با شعار معنویت، عقلانیت، خلاقیت و نوآوری فعالیت ها را پیش می بریم.تلاش ما این است که دانشجو محوری را در معاونت فرهنگی و دانشجویی با همراهی هیات علمی و اساتید پیش ببریم.

وی افزود: امیدواریم در معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت یک اندیشکده فرهنگی راه اندازی کنیم. تلاش می کنیم گفتگو و تفکر انتقادی را در دانشجویان تقویت کنیم و تعامل و گفتگو را با کرسی های آزاداندیشی عملی کنیم.

معاون وزیر بهداشت گفت: ما قصد داریم سلامت روانی و فرهنگی دانشجویان و ورزش را در بین دانشجویان توسعه دهیم و همه این ها بدون کمک همکاران میسر نمی شود تلاش داریم در برنامه ای از کمک همکاران در این راه استفاده کنیم.

کد خبر 6250343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha