۱۷ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۳۶

معاون راهداری لرستان مطرح کرد؛

ارائه ۲۲ هزار نفرساعت آموزش ترافیکی به رانندگان جاده‌های لرستان

ارائه ۲۲ هزار نفرساعت آموزش ترافیکی به رانندگان جاده‌های لرستان

خرم‌آباد - معاون اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان از ارائه ۲۲ هزار نفرساعت آموزش ترافیکی به رانندگان جاده‌های این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا عبدی در سخنانی، اظهار داشت: طرح آموزش و ارائه تجهیزات ایمنی به کاربران جاده‌ای و آشکارسازی وسایل نقلیه در طی شش‌ماهه گذشته در قالب ۲۲ هزار و ۲۰۰ نفرساعت در شهرستان‌های سراسر استان انجام شده است.

وی ادامه داد: این طرح در قالب اعتبار مصوب ۱۴۰۲ حوزه معاونت حمل نقل و با محوریت اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اجرا شده است.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان، بیان کرد: در این طرح به دو هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز مدارس حاشیه راه، سه هزار راکب موتورسیکلت، هزار و ۶۰۰ راننده وانت‌بار، سه هزار راننده وسایل نقلیه باری و کامیون‌های حامل مواد سوختی و خطرناک و هزار راننده ادوات کشاورزی خدمات ارائه شده است.

عبدی، بیان کرد: در قالب این طرح تجهیزات مختلفی از جمله کوله‌پشتی، تجهیزات گذربان، کتابچه آموزشی، بادگیر، کلاه‌کاسکت، برچسب، شبرنگ، تجهیزات روشنایی موتورسیکلت، شبرنگ لانه‌زنبوری و کتابچه آموزشی در بین برگزیدگان این طرح‌ها توزیع شده است.

کد خبر 6250426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha