۱۷ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۰۷

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت کار: 

موسسه کار و تامین اجتماعی بازوی فکری قدرتمند برای وزارتخانه است

موسسه کار و تامین اجتماعی بازوی فکری قدرتمند برای وزارتخانه است

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: موسسه کار و تامین اجتماعی بازوی فکری قدرتمند برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد رضوی در مراسم تودیع و معارفه سرپرست مؤسسه کار و تأمین اجتماعی با اشاره به اقدامات انجام شده در این مؤسسه اظهار کرد: امیدوارم در دوره جدید فعالیت‌های علمی بیش از بیش گسترش یابد.

وی افزود: نگاه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بهره‌مندی از ظرفیت‌های داخلی در مدیریت ارشد وزارتخانه است. لذا «ابراهیم صادقی‌فر» با تجارب ارزشمند در مؤسسه و وزارتخانه به عنوان سرپرست مؤسسه کار و تأمین اجتماعی از سوی وزیر کار منصوب شدند.

مؤسسه کار و تأمین اجتماعی از ستون‌های اصلی این وزارتخانه است

همچنین کمال رضوی، سرپرست حوزه وزارتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این مراسم گفت: مؤسسه کار و تأمین اجتماعی از ستون‌های اصلی این وزارتخانه است، بنابراین باید بتواند به عنوان بازوی توانمند علمی در حوزه‌های مختلف عمل کند.

وی اظهار کرد: مؤسسه کار و تأمین اجتماعی منبع و اعتبار علمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

فعالیت‌های علمی مؤسسه کار را بیش از پیش اعتلا می‌دهم

ابراهیم صادقی فر سرپرست جدید مؤسسه کار و تأمین اجتماعی گفت: با تمام توان، تلاش می‌کنم فعالیت‌های علمی به نحو احسن به سرانجام برسد.

وی با اشاره به شناخت عمیق «احمد میدری» از مؤسسه کار گفت: وی از پژوهشگران قدیمی و عضو گروه‌های علمی مؤسسه هستند و امیدوارم با راهبری و حمایت ایشان، اقدامات ارزشمندی ساماندهی و اجرا شود.

ریل گذاری‌های قوی در مؤسسه انجام شده است

شهرام محمدی، رئیس سابق مؤسسه کار و تأمین اجتماعی با اشاره به اقدامات یک سال اخیر اظهار کرد: تشکیل گروه‌های علمی با حضور اساتید دانشگاه و نخبگان، راه اندازی دبیرخانه دائمی همایش ملی کار و برگزاری همایش هشتم و راه اندازی دبیرخانه دائمی هیئت امنا از جمله اقدامات این مؤسسه بود.

شایان ذکر است: «ابراهیم صادقی فر» دارای بیش از دو دهه مدیریت در حوزه‌های مختلف علمی و اجرایی است. مدیر انتشارات و مدیر پژوهش مؤسسه کار و تأمین اجتماعی، مدیر کل حوزه وزارتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مسئولیت ستادها، کمیته‌ها، شوراها و کارگروه‌های تخصصی از جمله سوابق صادقی فر است.

کد خبر 6250471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha