۱۷ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۳۹

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص):

نقش کرمانشاه در دفاع مقدس بی مانند بوده است

نقش کرمانشاه در دفاع مقدس بی مانند بوده است

کرمانشاه- فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه گفت: کرمانشاه نقش ویژه و بی مانندی در دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار شهادت داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار پاسدار بهمن ریحانی صبح سه شنبه در آئین اهتزاز پرچم «کنگره ملی ۹۸۰۰ شهید استان کرمانشاه» در پارک شیرین کرمانشاه اظهار کرد: دیدار دست اندرکاران کنگره ملی ۹۸۰۰ شهید استان کرمانشاه با رهبر معظم انقلاب برگزار شده است.

وی افزود: همچنین که خدمت مقام معظم رهبری گزارش دادیم، نقش کرمانشاه در دفاع مقدس نقشی بی مانند و مؤثر داشته است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه تصریح کرد: استان کرمانشاه تنها استانی است که ۱۵ یگان رزمی مردمی در دفاع مقدس داشته ۹۵ هزار جوان غیرنظامی به جبهه‌های دفاع مقدس اعزام کرده است.

وی ادامه داد: کرمانشاه در دفاع مقدس هزار و ۱۰۰ بار بمباران شده و این استان قدمگاه ۱۶ هزار شهید گلگون کفن بوده است.

سردار ریحانی با اشاره به نقش پشتیبانی خانواده شهدا و مردم کرمانشاه در ایام دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: پرچم و تابلو کرمانشاه همواره در دفاع مقدس و مقاومت بالا بوده و خواهد بود.

وی افزود: دست برنده، سلاح برتر و قدرت ملی ایران اسلامی و مؤلفه ای که در دفاع مقدس بارور شد، فرهنگ ایثار و شهادت بود.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه یادآور شد: امروز جمهوری اسلامی دست برتر تجهیزات نظامی را در دنیا دارد و می‌بینیم که در مقابل دفاع همه ابرقدرت‌ها در دفاع از رژیم جعلی صهیونیستی، بیش از ۸۰ درصد موشک‌های سپاه پاسداران به اهداف تعیین شده اصابت می‌کند.

به گفته سردار ریحانی ملتی که بیشترین اعتقاد و ایمان را داشته باشد در جنگ اراده‌ها پیروز است و همانطور که در میدان می‌بینیم در جنگ زمینی حماس و حزب الله پیروز میدان هستند.

وی ادامه داد: فرهنگ عاشورایی روز به روز در جهان پررنگ‌تر شده و با اعتماد به وعده الهی میدانیم که پیروز نهایی این میدان ما هستیم.

کد خبر 6250537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha