۱۷ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۱۲

معاون فرماندار نمین:

تعامل نهادها در تربیت فرزندان ضروری است

تعامل نهادها در تربیت فرزندان ضروری است

نمین- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار نمین گفت: تربیت فرزندان امری حیاتی است و آموزش و پرورش با تعامل و همکاری خانواده‌ها و نهادهای مرتبط نسبت به تربیت فرزندان اهتمام جدی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، محرم یوسفی پیش از ظهر سه‌شنبه در جلسه کارگروه اجتماعی، زنان و خانواده شهرستان نمین با اشاره عملیات غرورآفرین وعده صادق ۲ اظهار کرد: محیط و خانواده‌ها تأثیر به سزایی در تربیت فرزندان دارند و در این راستا باید خانواده‌ها به آموزش و پرورش کمک کنند.

وی با بیان اینکه زنان بار سنگین تربیت را در خانواده بر دوش دارند، افزود: جامعه ایران برای زن ارزش قائل است و امروز بانوان در رده‌های مختلف مدیریتی و اجرایی مشغول به کار هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار نمین به اعتیاد کودکان حتی بزرگسالان به فضای مجازی اشاره کرد و ادامه داد: نحوه استفاده و مدت زمان استفاده از فضای مجازی باید توسط خانواده‌ها مدیریت شود مراجعات زیادی در این ارتباط به اورژانس اجتماعی داریم که این موضوع نگران کننده است.

یوسفی به برگزاری دوره‌های متعدد مهارت‌های زندگی توسط اداره بهزیستی و دیگر نهادهای فرهنگی شهرستان اشاره کرد و گفت: بازخورد دوره‌های آموزشی باعث شده است آمار آسیب‌های اجتماعی در سطح شهرستان پایین بیایید.

وی با اشاره به «طرح کیان» خاطرنشان کرد: در راستای اجرای طرح کیان عوامل بهزیستی در طول یک سال گذشته هر روز در یک روستا حضور یافته و با همکاری معتمدین، شوراها و دهیاری با مردم دیدار و در ارتباط با آسیب‌های اجتماعی، آموزش‌های لازم را به مردم ارائه کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار نمین با اشاره به کاهش آمار ازدواج زود هنگام در شهرستان نسبت به سال‌های گذشته تصریح کرد: اداره بهزیستی با تشکیل تیم‌های اجتماع محور نسبت به برگزاری دوره‌های آموزشی قبل و بعد از ازدواج با تعامل دیگر ادارات ذیربط اقدام کنند.

کد خبر 6250598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha