۱۷ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۱۱

سرپرست دانشگاه ملی مهارت خبرداد؛

افزایش آموزش مهارتی از ۳۰ درصد به ۴۰ درصد

افزایش آموزش مهارتی از ۳۰ درصد به ۴۰ درصد

سرپرست دانشگاه ملی مهارت گفت: برای تحقق افزایش آموزش‌های مهارتی از ۳۰ درصد در برنامه ششم به ۴۰ درصد در برنامه هفتم باید در هدف‌گذاری و اجرا گام‌های اساسی‌تری برداریم.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه ملی مهارت، صبح روز دوشنبه ۱۶ مهرماه ۱۴۰۳، غلامرضا زمانی، سرپرست دانشگاه ملی مهارت با کارکنان سازمان مرکزی دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این نشست که با حضور اعضای هیئت رئیسه، مدیران و کارکنان ستادی برگزار شد، دکتر زمانی حضور در دانشگاه ملی مهارت را یک فرصت برای خدمت دانست و ضمن معرفی معاونین و مسئولین جدید دانشگاه، از تلاش‌های هیئت رئیسه پیشین تقدیر و تصریح کرد: دانشگاه ملی مهارت به عنوان بزرگترین و تأثیرگذارترین مؤسسه آموزش عالی است که آموزش‌های مهارتی را به جامعه ارائه می‌دهد.

سرپرست دانشگاه ملی مهارت همچنین افزود: یکی از شاخص‌های اصلی و نشانه‌های توسعه‌یافتگی یک کشور توجه به آموزش‌های مهارتی است و مهارت‌افزایی از اولویت و اهمیت بالایی برخوردار است، به همین منظور قوانین بالادستی این امر را به صراحت برای دانشگاه تکلیف کرده است و باید با بهره‌گیری از تمام امکانات، تجهیزات و منابع انسانی نقش‌ پیش‌بردی خود را ایفا نماییم.

وی خاطرنشان کرد: تغییر نام دانشگاه از "فنی و حرفه‌ای" به "ملی مهارت" وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند به همین جهت در راستای تحقق برنامه توسعه کشور مبنی بر افزایش آموزش‌های مهارتی از ۳۰ درصد در برنامه ششم به ۴۰ درصد در برنامه هفتم، باید در هدف‌گذاری، برنامه‌ریزی و اجرا گام‌های اساسی‌تری برداریم.

زمانی با تأکید بر اهمیت توجه به اخلاق حرفه‌ای تصریح کرد: همکاران عزیز توجه داشته باشید که هر رفتار و کنش شما می‌تواند به صورت مستقیم و یا غیرمستقیم نقش و تأثیر بسزایی بر کیفی‌سازی آموزش‌های مهارتی و جذب و هدایت دانشجویان داشته باشد، بنابراین رسیدگی به امور ذی‌نفعان و ارباب رجوع‌ها باید با سعه صدر، آرامش، اخلاق‌مداری و تکریم همراه شود.

سرپرست دانشگاه ملی مهارت در بخش پایانی سخنانش به برخی برنامه‌ها اشاره کرد و دو برنامه "رسیدگی به مطالبات اداری و مالی کارکنان" و "حسن استفاده و بهره‌مندی حداکثری از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های نیروی انسانی داخلی" را از اولویت‌های دانشگاه برشمرد.

گفتنی است کارکنان ستادی در بخش پایانی این نشست از طریق طرح موضوعات مختلف، دیدگاه‌ها، دغدغه‌ها و مسائل گوناگونی را با ریاست دانشگاه در میان گذاشتند.

کد خبر 6250765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha