۱۷ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۵۴

استاندار قزوین:

نظم نوین جهانی با اتکا به قدرت مردم آزادی خواه محقق می شود

نظم نوین جهانی با اتکا به قدرت مردم آزادی خواه محقق می شود

قزوین- استاندار قزوین گفت: نظم نوین جهانی با اتکا به قدرت های مردم بنیاد و آزادی خواه محقق می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی اعلایی ظهر سه شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان قزوین اظهار کرد: خوشبختانه علی رغم تغییر و تحولات متعدد در بدنه اجرایی کشور در فرآیند خدمت گذاری به مردم استان قزوین هیچ گونه خللی وارد نشده است و تمامی مصوبات امروز با توجه به نیاز استان و با تلاش مدیران صورت گرفته است.

وی با اشاره به هفته نیروی انتظامی افزود: خدمات نیروی انتظامی بسیار ارزشمند و بسیار وسیع انجام می شود و شاید یکی از پر مسئولیت ترین و پر ماموریت ترین دستگاه های کشور نیروی انتظامی باشد که این خدمات را مظلومانه ارائه می کند و در این مسیر سختی ها و مشکلات زیادی را متحمل می شود.

اعلایی گفت: تمامی کارکنان فراجا به ویژه در استان قزوین که با ماموریت های متعددی همراه هستند امور خود را با حوصله و صبر انجام می دهند و در ماموریت های خود هم موفق بوده اند و تمامی مدیران باید در این ایام حتماً در مجموعه های نیروی انتظامی حضور پیدا کرده و تعاملات فی مابین را ارتقا دهند.

استاندار قزوین با اشاره به اتفاقات منطقه اضافه کرد: اتفاقات منطقه در کنار تمام ناگواری هایی که مانند شهادت سید حسن نصرالله دارد، پیام های روشنی هم به ویژه برای مستضعفان و آزادی خواهان به همراه آورده است و باید نسبت به این موضوع با حساسیت برخورد کرد.

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: مدعیان نظم نوین جهانی امروز به این نتیجه رسیده اند که این نظم دیگر با تعبیر و تفسیر دشمن اتفاق نمی افتد و نظم نوین جهانی با اتکا به قدرت های مردم بنیاد و آزادی خواه محقق خواهد شد و قدرت های بادکنکی که با پول و اسلحه ایجاد شده اند، توانایی ایجاد چنین نظمی را ندارند.

وی با بیان اینکه حماقت های دشمنان، نظم نوین جهانی را به نفع آزادی خواهان رقم می زند، گفت: در این مسیر تمامی مسئولان آحاد ملت وظیفه دارند و تعبیر رهبر معظم انقلاب که برای تمامی آحاد جامعه تکلیف تعیین کردند مهم ترین دلیل برای تلاش همه جانبه مسئولان و آحاد ملت برای کمک به جبهه مقاومت است.

اعلایی افزود: به هر میزان که کارآمدی و رضایت مندی مردم افزایش پیدا کند اقتدار نظام بیشتر و به معنای قدرت گرفتن مستضعفان و تضعیف مستکبران است و مبارزه با استکبار با همراهی هرچه بیشتر مردم هموار تر می شود.

استاندار قزوین اضافه کرد: به کسانی که در میدان و دیپلماسی اقدامات خوبی انجام دادند خداقوت می گوییم و از اینکه نماد این جریان که از سوی رهبر معظم انقلاب نشان فتح گرفت، پرورش یافته استان قزوین است بسیار خوشحال و مفتخر هستیم.

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: به تمامی مسئولان استان تاکید می کنم که مانند همیشه با قوت منافع مردم را پیگیری کنند تا شاهد پیشرفت و تعالی هرچه بیشتر استان باشیم.

کد خبر 6250794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha